Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2x royal dwarf en 2x honey cream fast flowering Eerste hps400w binnen kweek 1m x 1m x 2m

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    2x royal dwarf en 2x honey cream fast flowering Eerste hps400w binnen kweek 1m x 1m x 2m

    Korting op 420shop
    Hallo
    ik ben nu net 3 weken bezig
    Met ontkiemen 2x skunk #1 en 2 x critical van royal queen seed
    Die zaadjes zijn al 2 jaar oud en dat is helaas ook te merken ben nu met de deerde keer ontkiemen bezig en nog ma een skunk en een White widdow bigger bud (wietzaadjes.nl) wakker geworden dus heb ik ma nieuwe besteld bij royalqueenseeds.nl
    Nou had ik er nog wat onbekende zaadjes liggen deze laat ik nu met de koffiefilter methode ontkiemen
    De andere zaadjes heb ik met keuken papier en schaaltjes gedaan wat eigenlijk altijd super ging dus denk ik de zaden zijn te oud en niet goed gelagerd jammer genoeg ...

    Mijn set up :

    155 watts tcl 6500k groei
    400watt hps bloei +195m3 buis ventilator dimmbar
    280m3 buisventilator dimmbar + 300m3 koolfilter
    95m3 ventilator dimmbar als aktieve lucht toevoer
    hortiswitch
    Ventilator dimmer
    Thermostaat
    Warmte mat
    Propagator
    Kweek kast van 1 meter x 1 meter x 2 meter
    Zaadjes van royal queen seeds
    2x royal dwarf en
    2x honey cream fast flowering

    Tot zover
    Straks een paar foto's van mijn White widdow bigger bud =ww.bbl


    #2
    Hier even wat snelle foto van mijn zaailing white Windows bigger Bud (wietzaadjes.nl)haha in mijn zaailing aquarium op de lamp liggen nog wel 6 skunk #1 sinds 4 dagen te kiemen
    de bigger Bud is al 20 dagen uit ,schiet dus miet echt op ,
    wachten maar op de nieuwe zaadjes ....
    vandaag is ook de buisventilator binnen gekomen dus die vanavond even installeren dan stuur ik nog wat foto's van mijn zelf made hokje
    groetjes en fijn weekeind allemaal ...
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


    • The hurycane
      The hurycane commented
      Editing a comment
      Die zaden waren allemaal minstens twee jaar oud

    #3
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #4
      Lekker warm bij de cv kijken wat er van terecht komt ... De koffiefilter manier doe ik voor het eerst , dus advies hoor ik graag het zijn trouwens geen femiz
      You do not have permission to view this gallery.
      This gallery has 1 photos.
      Last edited by The hurycane; 26 May 2019, 22:24.

      Comment


      • The hurycane
        The hurycane commented
        Editing a comment
        Dankje
        Last edited by The hurycane; 26 May 2019, 22:23.

      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Je kan elk bericht ook gewoon aanpassen. Probeer eens op het knopje "Wijzig" te klikken

      #5
      Ik ben benieuwd wat je van de honey cream fast flowering vindt, ik heb die vorig jaar gehad en die was alles behalve fast flowering, daarna ging de plant eruit zien alsof het niks meer werd, en uiteindelijk ben ik toch maar gaan knippen, was best lekker weg te roken maar sjonge jonge, niet mijn favoriet om te kweken dus

      Comment


      • The hurycane
        The hurycane commented
        Editing a comment
        Ohhh kee
        Nou ben ook benieuwd heb ze nog steeds niet ...
        Dus geen goede keus voor de eerste hps kweek heb aldoor TLC gekweekt ...

      • The hurycane
        The hurycane commented
        Editing a comment
        Wat had je voor set up en wat heb je eraan over gehouden ? Als ik mag vraagen ...
        Groetjes

      #6
      Succes
      Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

      Comment


      • The hurycane
        The hurycane commented
        Editing a comment
        Top dankje zal morgen ff weer updaten heb ook en camera geplaatst

      #7
      Even kleine update
      heb nog steeds de zaadjes niet binnen helaas morgen hop ik dan maar de ww.bb gaat nog steeds traag na mijn idee
      Die jacks doen ook nog niks en die zaadjes in de keuken papier .. fuck it na drie dagen
      Met de ww.bb weet ik ook niet of de traage groei van de schlechte zaadje ,of dat ik de plagron seed booster kit gebruikt heb en de zaadjes niet zoals altijd voor gekiemt heb of het kommtvan de seedbank ,of dat ik de jonge plant eerste week op 24 uur had staan (ook voor het eerst uit geprobeerd ) geen idee
      Ben eer wel een beetje klaar me in ieder geval ,mijn mening is te oud en of verkeerd opgeborgen .
      PS
      Kweek ze allemaal
      Morgen weer foto's uit Friesland
      Last edited by The hurycane; 26 May 2019, 22:29.

      Comment


        #8
        Goeden avond
        hier foto van der white Widek bigger Bud ,ziet wel stuk beter uit nu dus heb er weer beetje vertrouwen in en hopen maar dat diendwarfs en Honeys snel komen zodat ze beetje op zelfde niveau kunnen komen
        de zaadjes in de keuken papier heb ik op gegeven
        die jacks zie ik nog geen verandering
        ik zit te denken om twee ronde 18l en twee vierkante 18l potten te gebruiken om het verschill te kunnen zien ,lijkt mij wel leuk ...
        Groetjes...
        Attached Files

        Comment


          #9
          Hell yeah....
          Alle8 Jack herers zijn gedag komen zeggen ze komen uit een wietzakje van de shop hahah
          ongelofelijk leuk dit haha en de rqs zijn er nog steeds niet na 7 dagen dus denk dat ik dan maar gewoon door gaan met wat ik heb ? Geen idee ??!!
          vandaag de hele dag aan het knutselen gewest aan mijn kweek kast
          ik had gelesen dat je ook via je koolfilter kunt uitblazen dus heb de set up verandert
          En met de buisventilator 300m3 van binnen uit met witte flexibel slang van gamma (ga ik nog isoleren) door de cooltube verder na de filter ???? Scheidt te werken ,
          verdere updates komen zo met fotos
          groen...tjes
          Attached Files
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


            #10
            Alle Jack herer zijn gekomen die twee buiten hebben geen root booster gehad ,puur om het verschil te zien en nieuwschierigheid ...
            Zoals ik al zei gaat het om Royal dwarf en honey Cream ...
            Vanavond dus is het pakketje binne gekomen van Royal queen Seeds ... Moet wel zeggen netjes hoor
            en zal ook meteen de dwarfjes en Honeys in de koffie filter gooien ...
            dan zit ik nou op 8 jacks,1 withe Widow bigger Bud , (er was nog een skunk #1 gekomen ), +die Royal dwarf en de honey Cream ...
            Pik zoek gewoon de mooisten uit ...het is de eerste kweek ...
            Zal een beginnen met de dwarf en hone in de koffie filter te gooien

            Attached Files
            You do not have permission to view this gallery.
            This gallery has 1 photos.

            Comment


            • Rreppellsteeltjam
              Rreppellsteeltjam commented
              Editing a comment
              Voor het ontkiemen je warmtemat gebruiken.

            • The hurycane
              The hurycane commented
              Editing a comment
              Heb ik lekker 25 graden
              Danke reppellseeltjam

            #11
            Zaadjes uit wiet worden heel vaak hermafrodiet eh, die zou ik niet allemaal houden.
            Lijkt me een te groot risico om al je hoop en tijd en inspanning alleen op die te vestigen.
            Hopelijk gaan al je rqs zaden het ook doen dan wordt het een mooie verzameling.

            Als je blaast door de cooltube en dan door het filter, kun je ook het filter voor de afzuiger zetten toch, of heb je geen ruimte daarvoor?
            Dan wordt het filter -> afzuiger -> cooltube -> naar buiten
            Het voordeel is dat je dan niet zoveel stof in je cooltube krijgt en de hete lucht gaat niet je filter of afzuiger door.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


            • The hurycane
              The hurycane commented
              Editing a comment
              Oh dat wist ik dan weer niet met die hermafrodieten ...
              Maar goed ik ben er ook van uitgegaan dat het ook mannetjes kunnen worden vandaar dat ik de rqs toog nog in de koffie filter heb gegooid ...
              Met die filter voor de fan was ik eigenlijk ook van plan om te doen ,maar op de fan na buiten manier heb je idd mer sta ruimte in de hok ,dus van daar maar idd ook aan het tweifelen van wegen de warmte maar dat falt reuze me eigenlijk ...

            #12
            Hooi allemaal sorry voor de lange pauze , maar was even bij familie met familie en familie ..... Enzoverder ...
            hier even wat updates ,en foto's
            pik heb er nu twee mooi mini dwars en iets grotere honey creams staan en heb er een van die Jack herer gehouden de mooiste dus ,de grootste plant is de white Widow bigger Bud die er trouwens ook mooi kompakt groeit ,
            ik geef ze alle paar dagen wat water met rootbooster van ata met een ec waarde van 0,560-0,600 en en ph waarde van 5,5-5,8
            de ww.bb is nu 34 dagen uit ik vind hem echt super klein maar goed ik zie het wel
            en de dwarfs en honey Cream zijn er 5 dagen oud en die Jack herer
            Attached Files
            Last edited by The hurycane; 5 June 2019, 05:22.

            Comment


              #13
              White Widow bigger bud
              Attached Files

              Comment


                #14
                Goede morgen alemaal
                hier even weer een klein update
                helaas ben ik bang dat ok de zaailingen beetje over voed heb maar goed kan gebeuren ... Mss hebben jullie nog wat tips voor mij ?
                Attached Files

                Comment


                  #15
                  De randjes krullen wat omhoog
                  ik geef eerst eventjes alleen nog water ph5,5
                  en heb ook de ventilator anders geplaatst zo dat ze minder wind krijgen
                  het kan natuurlijk ook zijn dat ze te snel uitdrogen want ik hat ze even drie dagen geen water gegeven
                  wel altijd root stimulator van b'Cuzz erin dus een en waarde van o,550 ongeveer en de ph waarde altijd tussen de 5,5 en 5,8
                  Attached Files

                  Comment

                  Bezig...
                  X