Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke tent is beter ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Welke tent is beter ?

    Korting op 420shop
    Hallo, ik wil binnenkort een tent gaan kopen (150x150x200) ik weet alleen niet welke er nou beter is.
    ik twijfel tussen, homelab, secret jardin darkstreet, of de mammoth pro. Welke raden jullie aan ?

    #2
    Die met de rits en openingen aan de juiste kant.
    Dat lijkt me een eerste selectie waard, en het meest belangrijk.

    Daarna ga je googelen en zoeken bij welke tent de rits kapot ging, die wordt het niet.
    Wat je ook in kweekverslagen kunt vinden is of ze goed lichtdicht zijn en eventueel andere probleempjes die gaandeweg naar voren komen.
    Je kunt nog selecteren op stevigheid, accessoires, en of er bijv. reserve onderdelen verkrijgbaar zijn.

    Ik kan wel een tent aanraden, iedereen kan zijn eigen tent aanraden.
    Verkopers raden je ieder merk aan, het zijn allemaal de beste.
    Maar daar heb je niet zoveel aan. Ik heb geen ervaring met 2 of 3 van die je noemt, dus ik kan dat niet vergelijken.
    Hooguit zeggen welke het bij mij goed deed, maar het is heel goed mogelijk dat een ander beter is.

    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Nu bezig met mijn 3e secret jardin en ben zeer tevreden over de kwaliteit. Aangezien dit je eerste tent is wil ik wel benadrukken dat 150*150 echt groot is. Met 90x90 kan je al 250gram oogsten elke kweek.

      Comment


      • kroket
        kroket commented
        Editing a comment
        Dat je bezig bent met je derde tent ligt niet aan de kwaliteit?

      • Helemaal Top
        Helemaal Top commented
        Editing a comment
        kroket haha scherp. Nee, ik heb 3 maten 100x100 90x90 en nu 60x60. Steeds kleiner aangezien je toch veel te veel wiet kweekt voor jezelf. 60x60 is prima. Ik ga deze week mijn verslag afronden en ik schat 120gr opbrengst. Kan wel gaan voor 500gr ofzo maar dat rook je niet snel genoeg op, of althans het gaat vervelen. Liever elke 4 maanden een compleet nieuw vers wietje Tent van 90*90 5 kweekjes mee gedraaid en als nieuw.

      • kroket
        kroket commented
        Editing a comment
        Haha duidelijk en je hebt helemaal gelijk, wissel zelf ook liever af tussen de soorten.

      #4
      kroket whahah

      Comment


        #5
        Ben toch maar voor een secret jardin darkroom gegaan. Zijn wel wat duurder maar dan heb je ook wat hoop ik.
        zitten ook allemaal assessoires bij.

        Comment

        Bezig...
        X