Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Setup twijfelaar

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Setup twijfelaar

    Korting op 420shop
    Tot nu toe deze setup alleen ben ik er niet zo heel zeker van. Denk dat ik de afzuiger retour ga doen en een grotere bestel. Of moet het zo wel gaan lukken ? Bij de omschrijving stond tot 600 watt en 150x150.
    de setup is als volgt.

    lumii black 600 watt evsa en lamp

    Ram carbon filterset 378m3

    davin hobby timmer 600 watt

    darkroom 150x150x200

    25 literpot x 5

    Gaat het hiermee lukken ? Tips zijn welkom.

    #2
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3


      maar om terug te komen beter andere afzuiger idd de m3 is al 450m3 dus die 358 m3 is al te weinig en dan heb ik alleen maar rekening gehouden met de tent niet met de lamp etc want de m3 moet eigenlijk nog 3x voor je de echte goede afzuiger heb
      Haze kweek #1,Haze kweek #2,Indica/sativa, weske's indoor garden

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door Weske View Post


        maar om terug te komen beter andere afzuiger idd de m3 is al 450m3 dus die 358 m3 is al te weinig en dan heb ik alleen maar rekening gehouden met de tent niet met de lamp etc want de m3 moet eigenlijk nog 3x voor je de echte goede afzuiger heb
        Ja ik ga hem zodra hij binnen is gelijk retour doen.
        ga toch voor een grotere. Ik heb er niet heel veel verstand van maar is het ook hoe meer m3 hoe harder het geluid ?
        Er zijn ook mensen die zeggen dat de tent te groot is en het licht niet overal komt. Volgens mij valt dat best mee toch ?

        Comment


        • Weske
          Weske commented
          Editing a comment
          Nee je kan beter een grotere afzuiger nemen en die dimmen dan maakt die minder herrie als een die gelijk aan de tent is(of zelfs te klein)en die volluit laten draaien.

          Ja ik denk wel je langs de kant/hoek stuk minder sterk licht hebt.
          Natuurlijk krijgen ze wel licht maar hebt mischien wel kans op fluffy topjes vanwege niet zo sterke licht.

          Denk ook wel je de lamp hoger moet hangen om alles goed te belichten maar dat gaat wel ten koste van de sterkte weer zeg maar

        #5
        Ga er nog even een nachtje over slapen. Denk toch dat ik de tent ook retour ga doen. En voor de green qube 120x120 ga. Wil natuurlijk wel dat al me kindjes genoeg licht krijgen welk merk afzuiger is aan te raden en erg stil ?

        Comment


          #6
          Vind je die timmer van 600 watt niet
          een beetje aan de zwakke kant?

          Comment


            #7
            Stille afzuiger ,dat is een gedimde softbox. Ga bij een growshop langs dan kan je hem beluisteren
            verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

            Comment


              #8
              Oorspronkelijk geplaatst door Ipie View Post
              Vind je die timmer van 600 watt niet
              een beetje aan de zwakke kant?
              Hoezo is toch goed voor een 600 watt lamp ?

              Comment


                #9
                Oorspronkelijk geplaatst door joremkrank View Post
                Stille afzuiger ,dat is een gedimde softbox. Ga bij een growshop langs dan kan je hem beluisteren
                Bedankt voor de tip !

                Comment


                  #10
                  Altijd handig om een timer te pakken die niet zn maximaal vermogen hoeft te schakelen.

                  Beter een stapje hoger in vermogensschakelaar of je checkt mn relais diy wat op t forum te vinden is.

                  Runtz-Rainbow Candy | Dosidos AF | Guerilla | Original Oreoz(2)

                  Comment


                    #11
                    Oorspronkelijk geplaatst door Ketelhuis View Post
                    Altijd handig om een timer te pakken die niet zn maximaal vermogen hoeft te schakelen.

                    Beter een stapje hoger in vermogensschakelaar of je checkt mn relais diy wat op t forum te vinden is.
                    Shit ook retour dus.. ik ga het zo even lezen. Bedankt

                    Comment


                      #12
                      Oorspronkelijk geplaatst door Ketelhuis View Post
                      Altijd handig om een timer te pakken die niet zn maximaal vermogen hoeft te schakelen.

                      Beter een stapje hoger in vermogensschakelaar of je checkt mn relais diy wat op t forum te vinden is.
                      Heb even gelezen maar mijn davin 600 watt is dus eigenlijk 690 watt. Maar waarom kan ik dan beter een 1000watt hebben ? Neem aan dat de 600 watt speciaal voor de 600watt lamp gemaakt is. Ik heb er ook totaal geen verstand van maar zou wel graag willen weten wat er dan fout kan gaan. Springt de zekering elke keer als de lamp aan schakelt ? Hoop niet dat ik heel dom over kom nu

                      Comment


                      • Ketelhuis
                        Ketelhuis commented
                        Editing a comment
                        Heb ff gekeken , zit een 4A zekering in dus in theorie zou je piekvermogen op 920w uitkomen eer dat hij springt.
                        Zou in orde moeten zijn, excoezie

                      #13
                      Ketelhuis nou gelukkig maar eindelijk iets wat ik niet retour hoef te doen haha. Dan ff snel nog een vraag. Als ik die 120 tent neem kan ik die afzuiging van 378m3 dan gewoon houden, of is het echt aan te raden om veel groter te gaan naar 600m3.

                      Comment


                      • Ketelhuis
                        Ketelhuis commented
                        Editing a comment
                        Ik heb zelf ook een 120 tent en heb op greensell de G-tools buisventilator+fancontroller+480m3 filter gekocht als setje voor 175 euro incl verzending.

                      #14
                      Ketelhuis dat valt opzich wel mee kwa m3. Hoe is het geluid ?

                      Comment


                      • Ketelhuis
                        Ketelhuis commented
                        Editing a comment
                        Valt wel mee ik heb m op 25% gezet en temp op 28, bij 28 draait ie ff op 100% maar ik gebruik leds dus dat is eigenlijk nooit.
                        Heb m ook in een kamer staan waarvan de deur bijna altijd dicht is dus hoor m dan swso niet.

                      #15
                      Ketelhuis ik hou hem zeker in gedachten

                      Comment

                      Bezig...
                      X