Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

PC Fans

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    PC Fans

    Korting op 420shop
    ewa mensen

    ik heb ook een klein kastje, denk net genoeg voor 2 planten.

    maar nu even een vraagje, als ik die ventilator en afzuiging wil doen, moet ik onderaan de ventilator erin stoppen, maar hoe kan ik zorgen dat zon ventilator afzuigt? of heb je daar een speciaal ding weer voor nodig?

    mvg max

    #2
    Re: PC Fans

    EEN ventilator zuigt aan een kant aan en blaast aan de andere kant uit. dus omdraaien. verder is het wel zo dat een pc ventilator nauwelijks druk opbouwd dus je krijgt met ewen pc ventilator ook nauwelijks lucht door een koolstoffilter gezogen of geblazen. voor ventilatier onder je lampen en circulatie in je ruimte zelf is een pc ventilator prima maar om mee af te zuigen..... sucken ze.

    Comment


      #3
      Re: PC Fans

      ray sinkoee3 005.jpg ik heb hiero een foto van van toen ze bijna klaar waren

      Comment


        #4
        Re: PC Fans

        @Max1992
        Wat is precies de afmeting van je kastjuh?



        @barca
        Oorspronkelijk geplaatst door barca View Post
        [ATTACH=CONFIG]53738[/ATTACH] ik heb hiero een foto van van toen ze bijna klaar waren

        Barca, hoeveel rookbaars heb je daarvan afgehaald!??
        En met wat voor lamp?
        Greetz!
        Peel me i'm fat free!

        Comment


          #5
          Re: PC Fans

          Ikzelf kweek ook al eventjes in een kast van 120x60x120 (BxDxH), met TL-verlichting (4000K)en 1 spaarlamp(2700K), 2PC-fans voor afzuiging, roostertje voor luchtinlaat. Werkt voor mij prima, 2 planten per kweek, net genoeg om mezelf te voorzien. Het gaat natuurlijk niet zo snel en de opbrengst kan je ook niet vergelijken met HPS-lampen en ander "professionelere" toestanden, maar lekker is het wel...
          Greetz..

          Comment

          Bezig...
          X