Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

vraagje over led verlichting

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    vraagje over led verlichting

    Korting op 420shop
    hey makkers, ik heb een vraagje over de lumeri led lampen iemand ervaring mee?
    meer bepaald over deze hier
    https://www.lumeri.be/nl/kweeklampen...-armatuur.html
    bedankt voor je tijd alvast
    het gaat over de lumeri sq300

    #2
    Dat soort lampen kun je voor een paar euro op bamiexpress kopen.
    Daar zullen ze ook wel ingekocht worden
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Zoals q zegt...

      ik raad je aan om gelijk voor goede kwaliteit te gaan(niet te gek hoor).

      wat ik wil zeggen je koopt nu voor 200 een lamp, maar later wil je toch het even beter en koop je weer voor 350+aan shit.... (cobs ledbars etc)

      Hie groot is je hok en wat is je doel?


      veel sucses met je keuze btw

      Comment


        #4
        Ik heb twee kweekjes (autoflowers 3 in een 60 x 60 tent) gedaan met exact de zelfde lamp! De led technologie is mijns inziens enorm vooruit gegaan (dit is een 5 bands spectrum) en er wordt volgens mij te laatdunkend gedaan over zogenaamde Chinese producten. Zoals gezegd heb ik twee keer met die lamp geoogst en per plant 75 gr kunnen oogsten. Ik vraag me dan ook af waar die negativiteit vandaan komt?

        Comment


        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Natuurlijk kan je er onder kweken.
          Onder TL kan je ook prima kweken.
          Ik bedoelde dat dat soort verlichting vrij goedkoop verkrijgbaar is als je bij de bron koopt

        • Donboe
          Donboe commented
          Editing a comment
          Rickysticky Ik snap wat je zegd. Ik denk alleen dat bij de keuze gekeken moet worden wat het doel is. Kweek je puur voor eigen gebruik of wil je er wat meer mee. Voor de eerste keuze is dit een prima lampje. Wil je meer? Ja dan zou je inderdaad wat meer moeten investeren.

          QnQ. Ik weet dat ze inderdaad goedkoper te krijgen zijn. Alleen heb je wanneer je het gewoon in Nederland besteld wel een beter aanspreekpunt toch?

        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Nja, je moet je daar niet al teveel van voorstellen.
          Als het kapot gaat kun je je lamp gaan brengen, of opsturen, en dan gaan zij 'm voor je naar China sturen.

          Hier zitten alleen kwekers voor eigen gebruik !

          Deze lampjes moeten vrij ver boven de planten, daar moet je wel rekening mee houden.
          Misschien voor een 90x90x200 tentje dat ze wel geschikt zijn met 3 of 4 plantjes.
          Het beste kun je kweekverslagen zoeken waar deze lamp gebruikt wordt, want bij de verkopers wordt erg veel bullshit verkocht.
          Het blijven 3W leds, dat is eigenlijk de techniek van een paar jaar geleden, maar ze worden wel gebruikt vanwege de lage aanschafprijs.
          Na 1 of 2 kweekjes gaat men meestal als eerste die lamp opwaarderen dus ze staan ook nog weleens 2ehands te koop.

        #5
        Kijk een bij zoeken rechts boven en kijk
        wat het dichts bij je past, hoeft niet altijd
        een vermogen te zijn. Er zijn voldoende
        lampen die je aanspreken hoor!

        Comment

        Bezig...
        X