Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoeveel ruimte per plant

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    hoeveel ruimte per plant

    Korting op 420shop
    love growing,love smoking,keep tokin!

    #2
    Re: hoeveel ruimte per plant

    als je met een 600Watt HPS wilt gaan kweken is je lamp effectief op een oppervlakte van 1.2m2
    je kan op zo een oppervlak makkelijk 4 planten kweken.
    als je je kweekruimte baseert op je 600 Watt HPS klopt het verhaal hier boven.

    ook kun je micro gaan kweken, dan heb je veel minder ruimte nodig. kijk gewoon rond op het forum voor
    kweekverslagen en andere threads.

    bouw ze en veel plezier!
    ik ben maar nog het begin...

    Comment


      #3
      Re: hoeveel ruimte per plant

      tentje kopen van 120 cm bij 120 cm bij 2 meter hoog 500 cubsoftbox erin en 700 cub filter.4 specikuipen van 45 liter allmix van de growshop erin.en gaanhokje maken van houtenbalken en gipsplaat kan natuurlijk ook.

      Comment


        #4
        Re: hoeveel ruimte per plant

        oke bedankt jongens...
        ik denk alleen niet dat ik een tent ga kopen...
        ik zat zelf namenlijk te denken om bijv de kamer te bekleden met licht reflecteren folie.
        en dan gaan werken met 400/600 watt HPS nu alleen nog even kijken hoeveel planten ik wil zetten....
        maar ik heb dus begrepen dat ik op 1.2 vierkante meter 4 planten kwijt kan??
        dan zou ik dus best veel kwijt kunnen
        peace...
        love growing,love smoking,keep tokin!

        Comment


          #5
          Re: hoeveel ruimte per plant

          meer planten is meer oogsten per jaar omdat je dan niet veel tyd in de voorgroei steekt.je word dan bij ontdekking wel als prof beschoud met alle nadelige gevolgen vandien.

          Comment


            #6
            Re: hoeveel ruimte per plant

            Beste Crystal,

            Op een ruimte van 1m2 kun je ongeveer 16 planten plaatsen in 11 liter bakken (4x4) en als je nog kleine kweekpotten gebruikt kun je er uiteraard nog meer zetten. Bijvoorbeeld 25 plantjes met 7 liter kweekpotten (5x5). Persoonlijk zou ik maximaal 16 planten op een m2 zetten en dat is al vrij druk maar het kan wel!

            Comment

            Bezig...
            X