Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Amnesia kweken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Amnesia kweken

    Korting op 420shop
    Ik heb een vraagje. Mijn vader heeft een voorschrift dat hij marihuana enzo mag gebruiken wegens zijn ziekte. Natuurlijk dacht ik meteen van waarom niet zelfs kweken. Ik zelf ga een amnesia plantje kweken. Maar de grote vraag natuurlijk is de kweekruimte. Aangezien we niet veel plaats hebben dacht ik van de verande te kiezen. We hebben de hele dag zonlicht daar en in de zomer ontzettend warm. Maar aangezien het winter wordt kan de temperatuur dalen tot 20 graden. Mijn vader zelfs wilt er niet al teveel geld in steken dus dit is een groot probleem. Maar mijn vader heeft hier 2 infraroodlampen liggen van elk 150 Watt. Zou ik deze hiervoor kunnen gebruiken?
    Is het ook de bedoeling dat je deze overdag gebruikt ? Snachts kan ik hen altijd naast de chauffage zetten.

    Met dank

    #2
    Re: Amnesia kweken

    Welkom!

    Stel je zelf anders ook even voor! Wel zo netjes natuurlijk.

    Zoek eens rond in het micro kweken, daar staat een hoop goeie info.
    Dit kost relatief weinig en kan je misschien aardig opweg helpen.
    Binnenkort m'n eerst zelf gekweekte joint, roken. (JA! en dat was er eentje pff...)
    Stoned name generator, alias: "Splifftastic Space Cadet"

    Comment


      #3
      Re: Amnesia kweken

      Ik zou wel geschikte lampen nemen, met puur IR kom je er niet. Kijk eens rond in het forum en vooral bij verlichting!

      Btw je plantje heeft wel een hele lange bloeitijd (ong. 75 dagen) maar dat wordt uitermate beloond!

      Comment


        #4
        Re: Amnesia kweken

        Ja kan ik inderdaad eens doen. Gelukkig hoef ik het zelf niet te betalen :')

        En idd is een goei weedje. Eerste aanraking ook trouwens

        Comment


          #5
          [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

          Comment


            #6
            Re: Amnesia kweken

            Zou zeggen bekijk het forum er staat zoveel info waar je ook zeker ideeen op kan doen etc.

            Comment


              #7
              Re: Amnesia kweken

              Wel Weedy, ik zat hier ook aan te denken maar ik kan nog kiezen denk ik. Onze badkamer boven wordt zelden gebruikt en is meestal tussen de 20 a 25 graden in de winter. Zit wel een velux raam in maar die heeft gelukkig dan een rol. Dus voor de kamer in volledige donker te krijgen is zeker geen probleem. Maar misschien lijkt een kas dan toch weer handiger al hebben we wel een afzuiging op de badkamer.

              Comment


                #8
                Re: Amnesia kweken

                Een hele badkamer is wat groot om alleen je vader te voorzien van zijn cannabis. Zelf zou ik in dat geval een grote kweekkast bouwen / een kweektent kopen.
                [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

                Comment


                  #9
                  Re: Amnesia kweken

                  ja heb liggen nadenken, ik ga een kast bouwen. Gewoon zien dat ik 2 verluchtingsgaten heb, platen vanbinnen in het wit verven dat het licht kan reflecteren. En donker is het genoeg snachts, nerges een spleetje licht te bespeure

                  Comment

                  Bezig...
                  X