Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

150x150x200 tent 400 watt lamp ?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Succes met je kweek

    Comment


    #17
    Hey

    tent al binnen !

    Comment


    • Rattenplan
      Rattenplan commented
      Editing a comment
      Nee had ze gister gebeld bleek dat ze toevallig een half uur van tevoren een emailtje hadden gestuurd dat die vandaag geleverd zou worden tussen 2-5 heb nog steeds niks binnen

    #18


    Nou heb hem hoor. Morgen kijken hoe ik alles in de tent moet bevestigen fftjes want nu lijkt het wel een ingewikkeld rekenboek. Ik heb hem gewoon naast me op me kamer. Is er een kans dat deze tenten vlam kunnen vatten of is die kans heel klein

    Comment


    • Jura
      Jura commented
      Editing a comment
      beter veilig zijn kost wel iets

      http://www.mabo-brandblussers.nl/mab...e-brandblusser

    • Rattenplan
      Rattenplan commented
      Editing a comment
      Zag goedkopere voor €20 zo’n rode brandblusser die je overal ziet. Ga denk ik hulp erbij halen van mijn overbuurman die was vroeger elektricien die weet vast wel hoe het aangesloten moet worden

    • Flip Hasjkip
      Flip Hasjkip commented
      Editing a comment
      Die rode moet je zelf bedienen, als je niet thuis bent heb je daar niks aan. Zo’n Mabo gaat automatisch. Ik persoonlijk vind 10 € / jaar niet teveel voor een stukje veiligheid.

    #19
    Nou ben tot de conclusie gekomendat ik hem maar weer verkoop want als normale persoon kan je hier niks mee zitten allemaal dingen bij waar ik totaal geen verstand van heb en neem niet het risico dat ik iets fouts doe. Er zit ook geen handleiding bij en op youtube filmpjes kan ik niks vergelijkbaars vinden
    Last edited by Rattenplan; 4 October 2019, 09:47.

    Comment


    • colori
      colori commented
      Editing a comment
      't is op zich echt niet zo moeilijk allemaal. De meeste info staat allemaal hier op het forum man. Effe goed zoeken en je vindt meteen een aantal schema's en tekeningen hoe je de vsa en de lamp moet aansluiten.

      Niet opgeven!

    #20
    Met led is het veel simpeler en veiliger

    Comment


      #21
      De lamp aansluiten lukt nog wel met die schakelaar is volgensmij gewoon een kwestie van de lamp ophangen en dan de stekker van de lamp in de schakelaar en dan de schakelaar erbuiten laten lopen en dan in het stopcontact en de uren klikken dat je wilt dat die aan en uit gaat. Het probleem is zo kastje datik erbij heb en de filter ophangen omdat ik niet echt daarvoor heb gekregen om op te hangen.

      Comment


        #22
        Kijk ik snap er niks van en waarvoor dat grijze draad is het witte kastje snap ik ook niet waarvoor dat is en waar ik het moet neerzetten
        Attached Files

        Comment


          #23
          Dit zat ook bij het kastje wat denk ik de VSA is
          Attached Files
          Last edited by Rattenplan; 4 October 2019, 11:05.

          Comment


            #24
            Hier de filter en lamp met lampkap en buisstukken
            Attached Files

            Comment


              #25
              De filter lukt wel alleen die afzuiger is een probleem hoe kan ik die aan de filter doen en zo ophangen dat die blijft zitten ? Op youtube videos zag ik dat ze allemaal een soort handvat hadden waaraan ze hem konden ophangen deze heeft niks en heeft ook knopjes met temperatuur erop en een raar grijs draad eraan

              Comment


              • Flip Hasjkip
                Flip Hasjkip commented
                Editing a comment
                Dat grijze draadje za de temperatuur sensor zijn, die hang je in je tent. Zit er geen metalen plaatje in de doos voor de afzuiger ? Kan je erop schroeven en dan kan je je afzuiger ophangen met bijv. kettingen of rubbers. Als je rubbers gebruikt zou ik nog extra tierips erbij doen, rubber wordt poreus en kan breken, dan flikkert je afzuiger door de tent. Je filter kan je ophangen met kettingen, touw, spanbanden enz enz. Hang je aan het plafond van de tent, vaak zitten er extra stangen bij die je bovenin kan hangen voor dat soort apparatuur.

              • Rattenplan
                Rattenplan commented
                Editing a comment
                Hallo ja er zit een metalen plaatje bij inderdaad maar hoe ik die moet schroeven of vastmaken is mij een raadsel ik zal even een fotootje maken

              • QnQ
                QnQ commented
                Editing a comment
                fiets-snelbinders kan ook, maar ik vond oude (fiets)binnenbanden ook goed werken.
                De afzuiger en filter moeten vrij hangen.

              #26
              Heb de lampkap en filter opgehangen hoe ik de lampkap heb opgehangen kan dit of is dit helemaal fout ? De lange ijzere draadjes wat kan ik hier aan doen ?
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 4 photos.

              Comment


              • QnQ
                QnQ commented
                Editing a comment
                De lamp moet 40-50cm boven de plantjes, dus die gaat straks nog een heel eind zakken.
                Of je die goed opgehangen hebt weet ik niet, ik gebruik gewoon kettinkjes met S-haken.

              • Rattenplan
                Rattenplan commented
                Editing a comment
                Bedankt dan zal ik hem wat lager hangen

              #27
              Hier het metalen plaatje
              Attached Files

              Comment


              • Flip Hasjkip
                Flip Hasjkip commented
                Editing a comment
                Kijk even of er ergens 2 gaatjes in de afzuiger zitten die qua afstand ertussen overeenkomen met de gaatjes in je metalen plaatje. Daar schroef je je plaatje dan vast. Zo te zien aan de onderkant (ronde kant)

              #28
              Deze dingetjes blijven me ook een raadsel
              You do not have permission to view this gallery.
              This gallery has 1 photos.

              Comment


              • QnQ
                QnQ commented
                Editing a comment
                zekeringen. Die zitten in de fan of de evsa.
                Reserve misschien ?

              • Rattenplan
                Rattenplan commented
                Editing a comment
                Denk ook dat het dan reserve zijn want zou niet weten wat ik er anders mee moet

              #29
              Kijk eens aan nog ff op de filter bevestigen wat haakjes pakken om de fan op te hangen met misschien wat touw en de buis door het dak laten lopen
              Attached Files

              Comment


                #30
                Zo hij zit vast lamp zit erin nu aan de stekker te zien denk ik dat ik deze aan dat VSA apparaat moet verbinden ? En dan dat vsa apparaat weer aan me schakelaar ?
                Attached Files

                Comment


                • Flip Hasjkip
                  Flip Hasjkip commented
                  Editing a comment
                  Dat was mijn probleem vroeger ook, daarom ben ik naar de kelder verhuisd. Enige optie lijkt mij warme lucht aanvoeren zodat je een airflow krijg van warme lucht. Of je schuur verwarmen . Je tent zelf verwarmen heeft geen zin, dat wordt sneller afgezogen dan dat je het opwarmen kan.

                • Rattenplan
                  Rattenplan commented
                  Editing a comment
                  Wou hem eerst in me kamer zetten maar me moeder is bang dat het in de fik kan vliegen. Is dit terecht of denken jullie als alles goed is aangesloten dat de kans nihil is ?

                • Flip Hasjkip
                  Flip Hasjkip commented
                  Editing a comment
                  De kans is altijd aanwezig maar dat is met alle elektra.
              Bezig...
              X