Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Van 600 watt naar led

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Van 600 watt naar led

    Korting op 420shop
    Na jaren onder een Gavita 600 watt gekweekt te hebben zoek ik nu de uitdaging in led. Ik heb er vere over gelezen en zoek nu in led een gelijkwaardig systeem waarmee ik weer rond de 500 gram per ronde zit. Ik weet dat de leds van Cree goed aan geschreven staan. Ik vond onderstaand, is dit een goede basis? Kan ik deze in serie schakelen en dimmen? Of is het beter om zelf iets te bouwen? Tips zijn erg welkom
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    #2
    Voor het geval dat je het nog niet
    wist, rechtsboven heb je een zoek
    Dat is ook zeker bedoelt voor mensen
    die vragen hebben...Succes!

    https://www.jointjedraaien.nl/wietfo...elevance%22%7D

    Comment


      #3
      Daar heb ik al veel gelezen dmv zoekfunctie

      Comment


        #4
        Dan had je dit misschien ook in het forum kweekruimte kunnen plaatsen, daar vind je ook alle andere posts over lampen etc..
        Als ik het me goed herinner hebben we ook al vaker de vraag 600W -> led gehad
        Ik verplaats je topic zo even daarheen.

        Zelfbouw is altijd beter. Bij dat voorbeeld wat je geeft zie ik een bolle lens op de cob zitten.
        Wil je optimaal, dan gebruik je geen lenzen.
        Hier in het forum 'kweekruimte' staat een sticky bovenaan ergens over DIY LED/COB.
        Het begin is wat gedateerd qua prijzen natuurlijk, maar het bouwprincipe blijft hetzelfde.
        Voordeel is ook dat de iets oudere cobs niet zo duur meer zijn en je kan er prima onder kweken.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment

        Bezig...
        X