Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

ledlampen

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    ledlampen

    Korting op 420shop
    hallo allemaal mijn vraag is simpel, kan je met ledlampen ook wiet kweken en zoja welke lampen dan en hoe duur zijn die lampen

    #2
    Re: ledlampen

    Inmiddels is men er achter dat je met de juiste ledverlichting inderdaad wiet kan kweken..
    Waarbij de resultaten gelijk zijn aan de gemiddelde HPS-kweker op een achterkamertje..
    Alleen..Alleen zul je dan ff in je beurs moeten graaien...€ 479,-..180 led-watt. inclusief brandverzekering..
    Het lijkt veel, maar als je HPS wilt gebruiken op een veilige manier komt er ook nogal wat bij kijken en je moet het ff melden aan je brandverzekeringsmaatschappij.

    kiemdatum29sept.jpg

    http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...angepakt-video
    Last edited by Prestin; 19 October 2010, 19:30.

    Comment


      #3
      Re: ledlampen

      van een hps lamp krijg je niet zo snel brand lijkt mecineese niet gekeurde ledtroep zou zowaar in de fik kunnen vliegenbedoel hiermee ledlampen die rechtstreeks van alibaba.com komen zonder deskundig tussen persoon .

      Comment


        #4
        Re: ledlampen

        Jouw hebben ze blijkbaar echt te pakken gehad..Blijkbaar ben je echt stom..Of je schreeuwt maar wat..

        Comment


          #5
          Re: ledlampen

          Hier heb ik mijn driekleur 120watt van daan: http://onlineledshop.eu/contents/nl/d44.html

          Ik zou zelf voor de 4 kleuren optie gaan, wattage hangt af van m2 dat je wilt.

          Grtz.

          Comment


            #6
            Re: ledlampen

            geloof me bijna al die gasten die je vroeger tegen kwam met nepmerk kleding te koop of sigareten en andere goedverdienende handel.al die gasten werken nu netjes voor een baas of verkopen alibaba troep.handel is handel behalve als het cineese zooi is dan is het alleen handel voor de cineesde winst %zijn gewoon te hoog om niet effe een monster te bestellen.fietsen opblaaskano,s het maakt niet uit het is spotgoedkoop.verzwaarde hoofdzekeringen hoeveel wil je er hebben?ze zijn getest meer zeg ik er niet over anders moet je ze niet.

            Comment


              #7
              Re: ledlampen

              Maar goed,om je vraag te beantwoorden.....
              Ja,met led kan je kweken,staat al wel het nodige
              over hier op het forum,en als ik mij goed heriner
              is er zelfs net een nieuwe member,die er helemaal
              in thuis is.......Hij bouwt ze zelf,check effe nieuwe member
              section,daar vind je hem vast wel......Suc 6

              Comment


                #8
                Re: ledlampen

                Oorspronkelijk geplaatst door Poffertjesporem View Post
                Hier heb ik mijn driekleur 120watt van daan: http://onlineledshop.eu/contents/nl/d44.html

                Ik zou zelf voor de 4 kleuren optie gaan, wattage hangt af van m2 dat je wilt.

                Grtz.
                1 watt-leds zijn het die ze "verkopen".
                Zoek e-bay maar af..staat vol met dit spul..

                Comment


                  #9
                  Re: ledlampen

                  prestin,
                  heb een hoop op dit forum gelezen over LED, ik wil me eerste LED lamp gaan aanschaffen om een inbouwkast van 0.5m2 te gaan belichten. Heb zo het idee dat jij de gene bent waar ik moet zijn heb zelf al wat rond gekeken naar verschillde lampen en het heeft voornamelijk te maken met de efficientie van de LED die verschillende fabrikanten gebruiken en welke kleuren er in de leds zitten. Zo is wetenschappelijk bewezen dat bepaalde blauwe LED meer wit light geven dan witte LED's zelf. je kan dus wel een lamp kopen met 6-band maar vaak gaat dit dus tenkoste van de efficientie van de lamp, correct me if iam wrong. De meeste LED fabrikanten hebben het alleen maar over een kleuren spectrum maar een simpel wattage en efficientie van een LED in zo een lamp wordt nergens gemeld.

                  Ik weet dat op dit moment de meest effiencte en betaalbare LED op de markt, de LED's van CREE zijn. er zijn wel nog beter LED maar die hebben per stuk een veel hogere aanschaf prijs, heb gekeken wat de kosten zijn voor een zelfbouw lamp unit en vindt het een beetje overdreven om een 90w paneel te bouwen voor zo een 1500 euro terwijl dit na mijn eerste kweek waarschijnlijk weer kan voor 600 euro ofzo.

                  Ik heb het volgende gevonden tussen al het LED lampen geweld dat men probeerd te verkopen. http://www.gothamhydroponics.com/gro...t-2w-cree.html.

                  Denk jij dat ik hiermee een goede aanschaf doe en zal het voldoende zijn voor half m2tje?

                  Comment


                    #10
                    Re: ledlampen

                    De leds zijn niet allemaal Cree alleen de 12000k is dat geen mistlamp ?
                    Verder moet je het toch zelf uitzoeken.
                    Zo ziet de nieuwe Ufo eruit andere chips en beter koelings systeem.

                    ufo.jpg

                    Verder bij ledbreuk gemakkelijk zelf te herstellen, dus het hele systeem ligt niet plat.

                    Comment

                    Bezig...
                    X