Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LED driver input 400VAC

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    LED driver input 400VAC

    Korting op 420shop
    Hey,Net nog eens email gezonden naar Run op ivm kit 312W COB die me interesseert met de vraag.... hier heb ik 400VAC + N .... enkel bij de 1200W kits.... dat heb ik dus niet nodig 1200W...
    Dus ik zoek een driver die geschikt is input 400VAC en waar ik 5 COB3590 kan aansluiten om te beginnen....kan iemand meer info geven? Waarop letten? Waar kopen? Alvast bedankt

    #2
    Dat ligt eraan of je ze in serie of parallel wil zetten en of je de 72V of 36V cobs hebt.

    Input is meestal 100-400V ofzo.
    Hier in Nederland komt er 230V uit de muur. Dat is de input.

    btw heb je dit topic gezien ?
    LED DIY tutorial voor noobs
    Ja, het is een mega lang topic maar er staan echt veel voorbeelden voor cobs in en als je er ff de tijd voor neemt (waarschijnlijk een hele avond ) dan begrijp je er aan het eind alles van.

    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Al iets wijzer.... Kan op drijfkracht werken in huis, mn tuinhuis staat op drijfkracht terug mits aanpassing... ik zie eens na wat verschil prijs kan zijn aankoop setje rubol of los kopen...

      Comment


        #4
        Haha, die kende ik nog niet; drijfkracht.
        -google-
        Hier noemen we dat krachtstroom.

        Oke, maar daar heb ik geen verstand van.
        Dat mag je er inderdaad wel even bij vragen of de drivers daar ook op werken.

        Setjes zijn soms iets goedkoper en gemaakt voor standaard afmetingen van kweektenten.
        Omdat die in het groot inkopen uit China hebben ze wat meer korting, maar soms zien leveranciers dat alleen als extra inkomsten en is de prijs nog erg hoog.
        Een ander nadeeltje kan zijn dat ze niet altijd de nieuwste techniek verkopen.
        Het grootste voordeel aan zelf iets bouwen is dat je het helemaal kunt aanpassen aan je eigen wensen. Nadeel is dat het meer tijd kost.
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


          #5
          Setjes 1200W op drijfkracht te verkrijgen ... maar kan ook zonder drijfkracht hier dus kan me toch vinden in de gewone setjes

          Comment


            #6
            En wellicht zijn de leds via moser wel beter qua kwaliteit?

            Comment


              #7
              Cree is Cree. Mouser rekent dubbel de prijs van kingbrite. Ik zou in ieder geval geen drie fasen op ne driver gaan zetten. Dat komt ni goed.

              Comment

              Bezig...
              X