Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Afzuiging

Collapse
Dit topic is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Afzuiging

    Korting op 420shop
    Hallo, ik heb een vraag
    Bij een ruimte van 5x2x2, 5 lampen van 400 watt. Wat voor afzuiging ben ik hier nodig. Zover ik heb berekend moet een 1200m3 koolstoffilter, mdf silencebox 1200m3 ben ik ook een slakkenhuis afzuiger hierbij nodig nee toch. Ben vanplan geen tent gewoon hok bouwen

    #2
    Geen idee, maar 10 vierjante meter da's wel een flinke ruimte. Overstijgt een beetje het hobbymatige niet? Of wou je in die ruimte een hokje knutselen?

    Wat voor lampen? Da is wel belangrijk om rekening mee te houden. En het aantal plantjes dat je wenst te gaan zetten.

    Comment


      #3
      Hallo, ik zat te denken dus om 5 hps lamp te doen. Ik ben vanplan een hok te bouwen in een hok. Daarbij dus in 14l potten en 16 per lamp 80 totaal. Is gewoon hobby 80 is niks toch Zit alleen met afzuiging, het moet niet te weinig maar ook niet teveel.

      Comment


        #4
        Maar eerst zien van hoe en wat, want of doe auto of normale. Maar normale ga ik dan toppen en met net sea of green doen, dus eerst kijken nog wat voor en hoe ik wil, daarvan bouw ik de ruimte maar ik moet goed zitten met afzuiging, en hoe denken jullie erover met verse lucht invoer? Rechtstreeks van buiten, of huis met raam open.

        Comment


        • EarlyHCblower
          EarlyHCblower commented
          Editing a comment
          Allemaal eigen gebruik en hobby kijk maar in me eerdere berichten. Een dagelijkse puur roker die sochtens begint rookt heel wat weg op dag ga maar uit van 5 per dag maar neem aan dat jullie dat wel weten. En dit is samen voor maat en mij.

        • kelderkastje
          kelderkastje commented
          Editing a comment
          Met vijf per dag volstaat een vierkante meter en maximaal 600 watt als je een beetje groene vingers hebt.

        • EarlyHCblower
          EarlyHCblower commented
          Editing a comment
          Gram maakt niet uit als jullie denken andere doeleinden dan is einde post

        #5
        als je dit met je aat gaat doen en die heeft er ook geen verstand van,waarvoor heb je hem dan nodig
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment


          #6
          Dit is enigste denk je dat alles hier op zet moet al me kennis online staan.

          Comment


            #7
            [....] Lees de regels, en als je niet kunt lezen vraag je het maar.
            Je kan zoveel roken als je wil met de hele buurt ook nog, maar deze omvang is niet gewenst op dit forum.

            modpowerrr.gif
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            Bezig...
            X