Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Dimlux controller display

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Dimlux controller display

    Korting op 420shop
    Hee goedenavond,

    Nou viel mij net opeens op dat ik mijn dimlux op 660w heb staan maar op het display van mijn controller staat 594w.
    Dus ik heb 'm net op 720 gedraaid om te kijken of dit verschil zou maken maar de zelfde hoeveelheid blijft op het display staan zelfs bij boost ging 't lampje niet branden.
    Dit is mijn eerste keer met dimlux maar dit lijkt niet of dat dit zo hoort te zijn.
    Iemand die voor wat opheldering ken zorgen

    Zou fijn zijn Mvg remcoo

    #2
    Ik denk dat je dimlux altijd op maximaal moet staan en dat je het wattage met de controller controleert ?

    Check ook even of je 'm wel goed aangesloten hebt : Handleiding Dimlux maxicontroller
    Last edited by QnQ; 6 March 2020, 21:50.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Ja de aansluiting had ik gelijk dubbel gecheckt alleen voluit is die 720 en ik was van mening dat dit de boost functie was maar deze kleurt ook niet rood, of is deze optie op een andere manier te activeren? En controleren in de zin van regelen of checken?

      Comment


      • newhobby
        newhobby commented
        Editing a comment
        Heb je de temp sensor er ook aanhangen..? Anders dimd je controler de lamp waarschijnlijk vanwege de temp..!

      #4
      IMG_20200306_212016.jpg
      Attached Files

      Comment


        #5
        Verkeerd aansluiten kan eigenlijk niet!
        zal in 1 van je instelling zitten..!
        kan ook nog met sun rise en fall te maken hebben !

        suc6 iig zodra je het apparaat snapt wil je nooit meer iets anders!

        Comment


          #6
          Ehm ja dik tevreden verder maar iniedergeval bedankt voor de reactie ik zal er wel even mee gaan zitten

          Comment


            #7
            Heb je al een andere netwerkkabel geprobeerd ?
            Misschien is het een crossover of is deze te lang?
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #8
              Heb nog wel 1 in de verpakking zitten dus kan 's gaan omwisselen, en crossover? Sorry zal vast heel simpel zijn maar moet 't allemaal nog wat uitvinden

              Comment


                #9
                Idd de originele kabels gebruiken.
                Ik heb mijn auxbox een x met een eigen kabel proberen aan te sluiten hij werkte wel
                maar niet zoals het hoorde.
                origineel kabeltje gehaald en werkte

                Comment


                  #10
                  Zit al een originele tussen maar de temp sensor verwijderd en de bovenste waarde trekt door naar de 594 w als
                  Je vorige foto kijkt stond die op 510 maar daar blijft 't bij dus zelfs na veel proberen niet veel verder

                  Comment


                    #11
                    De onderste waarde blijft 594 w ondanks alle aanpassingen., de bovenste terwijl alles ruim binne de ingestelde waarden verhoogd pas tot onderste na verwijderen temp sensor en krijg boost functie met geen mogelijkheid geactiveerd

                    Comment

                    Bezig...
                    X