Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Iemand bekend met cxb 3590 cobs

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Iemand bekend met cxb 3590 cobs

    Korting op 420shop
    Ik vond deze zojuist:

    https://www.ledgrowshop.eu/optic-led...ed-grow-light/

    Niet dat ik een nieuwe lamp zoek, maar het systeem en het idee erachter zelf sprak me enorm aan. Ik kweek met 5 potten en moet die allemaal onder 1 lamp zien te priegelen.
    Met dit systeem koop je gewoon 5 lampjes en kan je ze ook allemaal afzonderlijk van elkaar in hoogte verstellen!
    Dat had me op dit moment wel makkelijk geleken, ik werk nu met stapels boeken

    Eerste binnenkweek 2020
    Buitenkweek 2020

    #2
    Yep, cxb3590 die op ongeveer 50W draait, dat werkt prima.
    (dat wat erbij staat: cob max power 132W is alleen ter info he, dat kan niet zonder actieve koeling)
    Tis wel 80 CRI, maar als je die bolle lens eraf haalt werkt dat prima.
    Jammer dat ze niet dimbaar zijn.
    Ik zie niet zo snel het type driver erbij staan. Meanwell 36V 3.6A
    Dat zou je nog op kunnen zoeken om te zien of die evt. dimbaar te maken is.

    Ik denk dat die wel op zo'n 50cm boven het gewas moet blijven, minimaal.
    Mja, dat is wel op te zoeken bij andere kweekverslagen met de 3590 op 50W.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Mmm,niet zo'n bijzonder lampje dus als er al kweekverslagen van zijn? Ik ken ze alleen gemonteerd op een frame, niet als losse units die afzonderlijk in hoogte verstelbaar zijn. Dat concept spreekt me wel aan.
      Eerste binnenkweek 2020
      Buitenkweek 2020

      Comment


        #4
        QnQ : Kun je dit topic verwijderen? Niet echt een zinvolle toevoeging
        Eerste binnenkweek 2020
        Buitenkweek 2020

        Comment


          #5
          Op JD worden geen topic verwijderd als andere leden hun tijd erin gestoken hebben om te reageren.

          Die lampjes zijn verder prima, dat was al gezegd.
          De 3590 wordt in heel veel cob frames gebruikt.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Snap niet waarom een lamp “niet zo bijzonder” zou zijn omdat er al kweekverslagen van zijn ?

            En dan de schrijver van de enige reactie vragen het topic te verwijderen omdat er geen zinvolle reacties komen....

            Mensen noemen mij wel eens lomp maar dit is ook best wel een knap staaltje
            Een dag zonder wiet kent Flip niet.

            Comment


              #7
              Met "Niet zo Bijzonder" bedoel ik dat ik dacht dat ik een nieuwe ontdekking had gedaan en dat dit niet zo bleek te zijn.
              De reden dat ik QnQ vroeg om het topic te verwijderen was dan ook om dit feit. Ik heb genoeg rondgesnuffeld om me te irriteren aan mensen die een topic starten waaruit duidelijk blijkt dat ze hun huiswerk niet hebben gedaan, en ik wilde niet een van die mensen zijn.

              Daarnaast was hij de enige die had gereageerd en ook MOD is dus leek het mij dat hij degene moest zijn om te benaderen om het topic al dan niet te verwijderen.
              De "Niet echt een zinvolle toevoeging" die ik bedoelde was verwees dan ook niet naar zijn reactie maar naar het feit dat ik een topic startte over een onderwerp dat klaarblijkelijk al veelvuldig besproken was.

              Niet lomp bedoeld dus, mea maxima culpa.

              Eerste binnenkweek 2020
              Buitenkweek 2020

              Comment


              • QnQ
                QnQ commented
                Editing a comment
                No problem he...als het echt nonsense is (niet jij Nonsense ) dan moffel ik het topic wel ergens weg op het forum.
                We laten het gewoon staan, misschien komen er nog aanvullingen of vragen en dan kunnen we gewoon hier verder.
            Bezig...
            X