schakelkast

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • biglia
    Senior Stoner
    Member
    • May 2010
    • 41

    #1

    schakelkast

    Korting op 420shop
    Hallo iederéén,

    Heb me onlangs een schakelkast aangeschaft,G-Tools Schakel relaiskast Timer box 3x600w + kachel contact.qua gebruiksaanwijzigingen is het heel vaag en in het engels,heeft er soms iemand wat info hierover of ervaring qua instellen op automatisch.
    26-11-2010 16;37;09.jpg
    26-11-2010 16;46;35.jpg
  • misto
    Advanced Grower
    MemberLucky Member
    • Mar 2010
    • 1011

    #2
    Re: schakelkast

    hey biglia

    laat aub weten hoe die bevalt als je erachter bent hoe die werkt
    qua zoemen en of de knoppen goed klikken

    gegroet!
    In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

    Comment

    • biglia
      Senior Stoner
      Member
      • May 2010
      • 41

      #3
      Re: schakelkast

      qua geluid is het net een ouderwetse wekker,tic,tic,tic,niks om je aan te storen qua instelling ben ik nog aan het zoeken,eens ik het gevonden heb laat ik het weten.............

      Comment

      • misto
        Advanced Grower
        MemberLucky Member
        • Mar 2010
        • 1011

        #4
        Re: schakelkast

        aah dat valt dus dan wel mee

        Je hebt volgens mij 3 standen erop zitten

        1 auto (tijdklok)

        2manual -- On
        -- off

        3 pernament off

        oh ja als het mogelijk is zou je die gebruikshandleiding helemaal hierrop willen zetten bvd :p (indien mogelijk)
        kon namelijk zelf geen handleiding vinden over de g-tools schakelkast... wel over hun andere matterialen

        Gegroet
        mito
        In a democracy you are allowed to say whatever you think but if it's smart thats the second.

        Comment

        • biglia
          Senior Stoner
          Member
          • May 2010
          • 41

          #5
          Re: schakelkast

          ben nog steeds opzoek om het auto (tijdsklok) kunnen in te stellen,heb nu een mailtje gedaan naar G-Tools zelf om een wat duidelijker gebruiksaanwijzigingen,heb wellicht een grote fout gemaakt door aan het quartz knopje te draaien middenin,volgens mij heeft dit te maken met de digitale klok binnenin de schakelkast(zomertijd-wintertijd)het knopje in het midden heeft een draaibeweging richting uurwerk met getallen erop van 0-10-20-30-40-50-60volgens dat ik nog possitief kan denken is 60=1uur,als je een keer geprobeerd hebt het in te stellen en het lukt niet wordt je stillaan lastig en pruts je nog meer verder in de hoop het toch nog te vinden,maar hou je ervan zeker nog op de hoogte en als ik het gevonden heb zal ik de handleiding plaatsen,

          MVG

          Biglia

          Comment

          • QnQ
            Godlike Grower
            Lucky Member
            • Sep 2010
            • 26093

            #6
            Re: schakelkast

            Dat ronde knopje in het midden is voor de fijnafstelling.
            Verder kun je 'm gewoon aan en uit zetten.
            Niks bijzonders en echt niet zo moeilijk als je 't maakt. Zelfde als een gamma-klokje.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment

            • biglia
              Senior Stoner
              Member
              • May 2010
              • 41

              #7
              Re: schakelkast

              Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
              Dat ronde knopje in het midden is voor de fijnafstelling.
              Verder kun je 'm gewoon aan en uit zetten.
              Niks bijzonders en echt niet zo moeilijk als je 't maakt. Zelfde als een gamma-klokje.
              en hoe stel je het automatish :aan/uit schakelen in??? werk namelijk in de horeca en heb iedere dag ander werkuren,dan kan ik het instellen iedere dag dezelfde u aan/uit

              Comment

              • QnQ
                Godlike Grower
                Lucky Member
                • Sep 2010
                • 26093

                #8
                Re: schakelkast

                Kijk eens goed. Linksonder staat een schuif-schakelaartje : AUTO(matisch) en PERM(anent)
                Deze staat nu dus aan op AUTO :

                PC030001.jpg

                Simpel toch ?
                Last edited by QnQ; 3 December 2010, 09:24.
                ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

                Comment

                • biglia
                  Senior Stoner
                  Member
                  • May 2010
                  • 41

                  #9
                  Re: schakelkast

                  Oorspronkelijk geplaatst door QnQ
                  Kijk eens goed. Linksonder staat een schuif-schakelaartje : AUTO(matisch) en PERM(anent)
                  Deze staat nu dus aan op AUTO :

                  [ATTACH=CONFIG]58476[/ATTACH]

                  Simpel toch ?
                  Ja is heel simpel,bedankt maar was het eigenlijke probleem niet ! dank zij u foto heb ik ondertussen gevonden wat mijn probleem was,het blauwe 24u meter had ik niet door dat het eigenlijk clipjes waren om de tijd in te stellen plat licht aan,rechtop licht uit,bedankt hé

                  Comment

                  • pokon
                    Retired
                    • Dec 2010
                    • 228

                    #10
                    Re: schakelkast

                    ik heb een schakel van blokker goed om aanteraaden

                    Comment

                    • haka
                      Senior Stoner
                      Member
                      • Dec 2010
                      • 42

                      #11
                      Re: schakelkast

                      hmm ik heb ook zo'n g-tools schakelkast, hij gaat wel aan en tikt, maar uitgaan ho maar heb alles geprobeerd, op auto, 24uurs knoppen indrukken of uitgedrukt, geen verschil, 1 keer ging 1 van de 3 lampen wel uit, alleen de andere 2 gingen vrolijk verder. iemand anders hiermee ervaring?

                      Comment

                      • moreweed
                        Exquisite Grower
                        MemberLucky Member
                        • Dec 2009
                        • 5939

                        #12
                        Re: schakelkast

                        neu, mijn (en jullie) zon heeft geen timert...
                        Society is like stew-if you don't keep it stirred up, you end up with a lot of scum on the top

                        Comment

                        Bezig...