Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Een vraag mbt de cooltube.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Een vraag mbt de cooltube.

    Korting op 420shop

    #2
    600W in een 150x150 zou geen probleem moeten opleveren qua temperatuur, zeker niet als je 700m3 afzuigt.
    Er zal toch iets scheef zitten in je setup, want normaal moet dit gewoon lukken.

    Had je wel voldoende inlaatraampjes van je tent open gezet (daar zijn die raampjes voor) En heb je alle 90graden bochten uit de slangen gehaald,alle slangen strak getrokken en overtollig slang verwijderd ?
    Heb je de afzuigerlucht wel naar buiten of naar een andere ruimte geblazen ?
    Dat moet nooit in dezelfde ruimte als waar je de lucht vandaan haalt.

    Voor een cooltube gebruik je het best een aparte afzuiger.
    Lucht van buiten de tent, blaas je door de cooltube en weer naar buiten de tent. (de lucht komt dus nooit in de tent)
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3
      Er zijn wel verloopstukken voor en ducttape, bij mij is het 4 graden boven kamertemperatuur en mijn afzuiging gaat via cooltube.

      Comment


        #4
        Qnq en reppel,
        bedankt voor jullie reacties!

        @QNQ
        Mijn tent heeft maar 1 raampje, deze liet ik dicht doordat er anders licht zou ontsnappen. Ik gebruik een passieve inlaat, heb in de kamer 2 ramen zitten, bij de ene zat de afvoer en op de andere hing de toevoer.
        het probleem zou dan idd kunnen liggen aan de 90 graden bocht die ik bij de uitlaat had. Op hoeveel graden mag de slang maximaal zitten? Zijn er manieren om deze te ondersteunen of vast te zetten? Het hing bij mij namelijk gewoon los.

        de tent is inmiddels afgebroken(helaas). De kamer is nu omgetoverd in een kinderkamer en wil in het vervolg de schuur gaan gebruiken, wel met een kleinere tent van ongv 100x100x200.

        Ik had ook nog een vraagje mbt mijn variac, kan ik een stekkerblok aan de variac hangen en in het stekkerblok 2 afzuigers hangen? Of moet ik een 2e variac aanschaffen?
        ik weet dat er van die fancontrollers zijn waarbij je 2 afzuigers kunt aansluiten.. maar dan zou mijn (net gekochte) variac overbodig worden.

        En qnq, wat een toffe kweekverslagen heb jij man! Ben er al uren zoet mee!

        Groetjes en alvast een top weekend toegewenst!

        Comment


          #5
          Thanks man.
          Je moet even kijken wat het maximale wattage is van die variac en dan kijken wat het gezamelijke wattage van de afzuigers is.
          Als dat niet teveel is kun je dat gewoon proberen.
          De variac is eigenlijk een grote weerstand van koperdraad. Hoe meer wattage je erop zet des te warmer wordt die, das logisch.
          Alsie zo heet wordt dat je je vingers eraan verbrand is het teveel
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment


            #6
            Je zou evt ook nog snachts kunnen draaien bv van 22 uur tot 10 uur of een andere tijd die je zelf wenst zo win je ook wat met je temperatuur .

            succes

            Comment

            Bezig...
            X