Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Deense bodem

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Deense bodem

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal !




    ik heb vorige week een leuke set opgehaald.

    het gaat om een mammoth 240x240 ja dit is een grote maat maar alles was gratis dus kon het niet laten.

    ik zoek daar nog een nette afzuiger voor die ik over 2 weken ongeveer gaat ophalen.

    gaat werken met 2 travos van 600watt en 2 lampen van 400 heb nog een extra travo en lamp beide van 400watt




    verder heb ik alles om te starten maar nu zoek ik naar mensen met ervaring van Deense bodems ?

    #2
    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 1 photos.

    Comment


      #3
      En ik maar denken dat dit topic gesloten was gisteren.....

      Comment


        #4


        heeft een eigen leven

        Comment


          #5

          Comment


            #6
            Deense bodems he...
            Ik denk niet dat er op dit forum veel kwekers zijn die ze gebruiken tijdens de kweek.
            Die gebruik je vooral bij grote kweken, zoals in jouw setup.
            Hier zitten geen broodkwekers of andersoort kwekers die hun oogst verkopen, dan zit je niet op het juiste forum.
            Dit soort kwekers zien we hier liever niet omdat we daar niet mee geassocieerd willen worden.

            Ik snap dat je niet begrijpt waar die grens zit.
            Het staat vrij makkelijk in de help van het forum :
            Vragen en kweekverslagen welke duiden op grotere kweekvolumes dan logischerwijs voor eigen gebruik kunnen zijn, zijn niet gewenst.

            Een ruimte van 240x240 vol zetten met 32 planten en 2x600W is imo niet logischerwijs alleen voor eigen gebruik.

            * en ga alsjeblieft info inwinnen bij een goeie growshop want je moet ook geen 400W lampen met 600W VSA's gaan gebruiken.
            Als jij je huis in de brand steekt hebben wij hobbykwekers er nadeel van.
            Last edited by QnQ; 4 June 2020, 20:08.
            ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

            Comment


              #7
              Allereerst is het voor mij ook hobby !
              zojuist de tent verkocht voor een kleiner formaat 120x120 is dat nog steeds te groot voor info te vragen en verslagen af te lezen ?

              en ook met de kleinere tent wil ik die bodems gebruiken inplaats van kritiek ken je me ook naar t juiste topic of iets verwijzen.

              mvg tjoepietjoep

              Comment


              • QnQ
                QnQ commented
                Editing a comment
                Je kunt ook zelf eerst even de regels van het forum lezen voor je gaat posten, daar staat alles duidelijk in.
                Jezelf voorstellen in het introductieforum is ook geen overbodige luxe.
                Verslagen lezen kan iedereen, daar hoef je niet voor in te loggen.
            Bezig...
            X