Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Ik zoek de perfecte lamp, kan er mij iemand helpen?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    tot overmaat van ramp lol, mijn led van ali (kingled 1200w) heeft het begeven . enkel de bloom switch gaat nog en geen enkele fan werkt meer. what to do wat te doen...dus migro al van de tafel omdat het nog een maand wachttijd is … zit nu aan hps te denken als noodoplossing.
    Ganja always does the trick.

    Comment


      #17
      die migro array's zijn ook maar gewoon Samsung led strips he. Als je dat zelf maakt heb je precies hetzelfde product voor de helft van de prijs. Wat deep red van rubol erbij en kkaar.
      Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
      Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

      Comment


      • Italbri
        Italbri commented
        Editing a comment
        Klopt wat je zegt, op dit moment neig ik naar deze strips vanwege prijs, ik begrijp eigenlijk nog niks van die kelvin gradaties want de 1 zegt dit en de ander dat. ik ben van plan om een soort vierkante behuizing van L profelen te maken en dan elke strip monteren op een u profiel die ik dan vervolgens gewoon in de bak kan leggen zeg maar.

      • Nederhigh
        Nederhigh commented
        Editing a comment
        Italbri ja, dat was voor mij ook eerst heel lang een gigantisch vraagteken inderdaad. Je weet gewoon niet hoe je moet zoeken, en dat maakt het enorm on-overzichtelijk.
        Die Kelvin gradaties zijn eigenlijk best simpel.
        Kijk ff goed naar de datasheet die ik hier heb gelinkt.
        Samsung brengt elke strip uit in verschillende k-gradaties Meestal van 3000k tot 5000k.
        In de datasheet kun je precies zien welke strip met welke kleur, welk typenummer heeft..
        Zonder die typenummers "Part number" kom je helemaal nergens.
        Het part number is namelijk wat je vervolgens gebruikt als zoekopdracht bij de gewenste verkoper..

        Dat frame moet kunnen. Als je het nog moeilijker wilt maken dan bereken je ook de ultime afstand tussen de balken door de straalhoek/afstand naar gewas te achterhalen..
        Last edited by Nederhigh; 21 July 2020, 16:24.

      • Jura
        Jura commented
        Editing a comment
        zelf maken ben benieuwd !!!
        laat eens weten wat het gekost heeft , en het resultaat natuurlijk met foto's !

        even filmpje bekijken voor hoeveel Diodes er op die bars zitten

        https://www.youtube.com/watch?v=nSFPSQ59mDY
        Last edited by Jura; 25 July 2020, 17:18.

      #18
      Mars Hydro Emmie Ik ga nu toch , ook door onvoorziene omstandigheden, deze van mars hydro kopen . Normaal gezien snelle levering he, binnen europa? Vond ik er zowiezo wel goed uitzien en zal ik wel een eind verder mee kunnen. Iemand ervaring met hoe snel er wordt geleverd? Hoe sneller , hoe liever
      SP 3000 300w 2x5 Samsung lm301b Osram best growing led plant light - Mars Hydro Online,Buy SP 3000 300w 2x5 Samsung lm301b Osram best growing led plant light - Mars Hydro ,SP 3000 300w 2x5 Samsung lm301b Osram best growing led plant light - Mars Hydro for sale at English
      Last edited by Wesley pipes; 21 July 2020, 15:14.
      Ganja always does the trick.

      Comment


      • Nederhigh
        Nederhigh commented
        Editing a comment
        Jup, deze lamp gaat erg hard.. In de wereld van plug/play lampjes is deze namelijk best heel aantrekkelijk voor de prijs.

      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Impulsief besteld. Hopelijk in voorraad. Binnen een werkdag auto-mail als ie verzonden zou zijn...niet in voorraad in duitsland, zenden ze van uk denk ik ( hoop ik )

      • Wesley pipes
        Wesley pipes commented
        Editing a comment
        Komt maandag al binnen , had het weekend er niet tussen gezeten was het vandaag al denk ik. Dus op voorraad de sp 3000

      #19
      https://ledgrowlightsshop.eu/product...ed-grow-light/ Deze heeft een goeie prijs/kwaliteit verhouding.

      Comment


      #20
      Lumatec maakt ook straffe lampjes
      komen in september ook nog een paar mooie dingen van .

      Comment


        #21
        € 140,20 | Led Grow Light Board Quantum Lm301b Lm301b Volledige Spectrum Qb288 240 W Samsung 3000K 660nm Rode Veg/Bloom meanwell Driver
        https://a.aliexpress.com/_BUHyMD

        koop 3 van deze sets ben je wel 600 kwijtn maar heb je 720 watt led (samsung lm301b) zou je droog makkelijk een kilo mew moeten kunnen kweken, en als je het echt heel goed doet misschien nog wel meer

        Comment


          #22
          Good morning, grower, the discount code " Wiet420 " only works on our official website, www.mars-hydro.comwww.mars-hydro.com. Die EU-website is gewoon een Shopify-winkel, dus de code werkt daar niet op.

          Comment


            #23
            Bestel direct op www.mars-hydro.com, de beste prijs in Europa, kies uw locatie is "EU-landen", wij regelen de verzending vanuit het magazijn in Duitsland binnen 24 kantooruren wanneer de producten op voorraad zijn, via DHL of GLS

            Comment

            Bezig...
            X