Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Inrichting kweekruimte in kelder

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Inrichting kweekruimte in kelder

    Korting op 420shop
    Hallo!

    Ik had vorig jaar buitenwiet gekweekt, maar ik zou dit jaar graag binnen kweken. Ik ben zelf nog niet een ervaren kweker dus daarom ik heb ik een paar vragen aan jullie.

    Wat voor verlichting moet ik kopen?
    Heb ik een kweekkas nodig?

    Nog andere tips?


    #2
    Dat is een beetje moeilijk beantwoorden als we niet weten hoe groot je kelder is en wat de situatie precies is en hoeveel planten je wil gaan kweken.
    Ik kweek ook in een kelder, als de jouwe er hetzelfde uitziet en je wil precies hetzelfde doen kun je mijn kelder nabouwen.
    En als het anders is zul je andere oplossingen moeten zoeken, maar je kunt niet verwachten dat wij even vertellen zo en zo moet je dat doen.
    Das een beetje moeilijk zonder verdere info.

    Linkjes naar mijn kweekverslagen staan onder dit getiep.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #3

      Mijn kelder is vrij groot dus daar hoef ik geen zorgen over te maken, Ik ben van plan om 5 planten in mijn kelder te zetten. Het is ongeveer 3 a 4 meter hoog.
      Last edited by QnQ; 12 July 2020, 19:04.

      Comment


        #4
        tering een kelder van 4 meter hoog 600 watt hps 5 potten van rond de 25 liter en 500 cub softbox en 700 cub filter en een mooie tent van 120 bij 120 en gaanph en ec meter voeding aarde en een klapstoeltje
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment


          #5

          Wat voor aarde raad je aan? Vorige keer toen ik buiten ging kweken had ik potgrond gebruikt met alleen voeding erbij.
          Last edited by QnQ; 13 July 2020, 08:32. Reden: citaat verwijderd

          Comment


          • Jura
            Jura commented
            Editing a comment
            dezelfde manier zoals buiten , enkel een goede led ! en afzuiging naar buiten .

          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            Randaarde

          #6
          Ik heb alles even uitgezocht en in het winkelmandje gedaan, zijn dit de juiste spullen die ik nodig zal hebben?

          Zie foto hieronder
          You do not have permission to view this gallery.
          This gallery has 1 photos.

          Comment


          • Flip Hasjkip
            Flip Hasjkip commented
            Editing a comment
            Ik zou een evsa nemen, die zijn veiliger. Mis nog slangen om de afzuiging aan te sluiten en een schakelklok met relais.

          • QnQ
            QnQ commented
            Editing a comment
            En misschien even kijken of ze een complete starterskit van Plagron voeding hebben ?

          #7
          Ik kom uitendelijk uit op 700 euro, Voeding en afvoerbuizen zijn er niet bijgerekend. Is het mogelijk om een Budget Kweektent op te zetten van rond de 3/400 euro?

          Attached Files

          Comment


          • Flip Hasjkip
            Flip Hasjkip commented
            Editing a comment
            Dan moet je wel die hps set vervangen voor een lamp + lampenkap, bij de set zit nog een oude vsa die je niet nodig hebt als je een evsa koopt.
        Bezig...
        X