Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke tent, lamp en inrichting budget

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Welke tent, lamp en inrichting budget

    Korting op 420shop
    Hallo!

    Ik heb sinds kort bedacht om eens een keer wiet te gaan kweken in mijn kelder, ik heb al een klein beetje ervaring maar nog niet zoveel.


    Mijn kelder is ongeveer iets hoger dan 2.5 meter en ik heb ruimte zat. Mijn doel is om 5 planten te gaan kweken ik heb daarvoor 5 Feminized zaadjes van Amsterdam Genetics gehaald.

    Mijn vraag is, ik wil niet zo heel duur uitkomen en mijn maximale prijs is rond de 3 tot 500 euro. Nou weet ik niet of dat goed genoeg is om te gaan kweken maar als dat niet zou kunnen zou dat niet een heel groot probleem moeten zijn.

    Daarnaast heb ik nog een paar vragen, Wat voor een lamp zou ik moeten halen? Hoe groot zal de tent moeten zijn? Wat voor type aarde raden jullie aan? En waar zal ik de afvoerbuis moeten plaatsen aan de buitenkant van de tent? En hoe zit het met de stroomverbruik?

    Alvast bedankt voor het reageren!

    m.v.g
    Jeffrey

    #2
    Ik zou al is beginnen met je vragen op te zoeken op het forum je wil iets leren dus lezen en zoeken is de opdracht.Veel succes
    The dude with the AK420 sitting on his OG KUSHsion licking his GELATO41 and eating his GSC
    5 lekkere grieten onder de zon

    Comment


      #3
      aarde haal je bij de growshop paar mooie potten van 25 liter en een 600 watt hps en 500 cub softbox en 700 cub filter en je ben al een eind op weg.paar blauwe afdekzeilen van de action vastmaken aan je plafon en je heb je tentde warme lucht moet je met zo min mogelijk slang en bochten uit de kelder zien te krijgen.is er een schoorsteen hak dan zo hoog mogelijk een gat erin en zet er een plaat voor met een gat erin en een flens erop.
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


        #4
        Oorspronkelijk geplaatst door joremkrank View Post
        aarde haal je bij de growshop paar mooie potten van 25 liter en een 600 watt hps en 500 cub softbox en 700 cub filter en je ben al een eind op weg.paar blauwe afdekzeilen van de action vastmaken aan je plafon en je heb je tentde warme lucht moet je met zo min mogelijk slang en bochten uit de kelder zien te krijgen.is er een schoorsteen hak dan zo hoog mogelijk een gat erin en zet er een plaat voor met een gat erin en een flens erop.
        Is het mogeljk om LED lampen te gebruiken? Of is dat hetzelfde stroomverbruik?

        Bedankt voor je reactie!

        Comment


          #5
          led verbruikt minder stroom en is veiliger wordt minder warm dan hps
          de aankoop is wel duurder dan HPS

          Comment


            #6
            Straks ga je nog vragen wat een filter kostga je pas starten en heb je niet voldoende gespaard dan begin je met hps met geluk haal je als beginner net zoveel wiet van een 400 wat led gebeuren als van een 600 watt hps je bespaard dus wat stroom meer niet,of je moet een lager ruimte hebben waar je met hps niet kan kweken dan heb je wel heel veel voordeel aan led.
            verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

            Comment

            Bezig...
            X