G-tool kasten

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • Papapidopulos
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • May 2020
    • 2

    #1

    G-tool kasten

    Korting op 420shop
    Beste tjaapers,

    wat is jullie ervaring met g-tool kasten en levert het z'n centen op?

    groetjes!!
  • WittiW
    Son of the Bong
    MemberLucky Member
    • Jan 2016
    • 412

    #2

    Comment

    • joremkrank
      Cronic Grower
      Lucky Member
      • Oct 2015
      • 3260

      #3
      uit een tent van 120 bij 120 trek je meer
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


      • WittiW
        WittiW commented
        Editing a comment
        Als Remco de temperatuur onder controle houdt?

      • Jura
        Jura commented
        Editing a comment
        tent is veel handiger om aan de planten te kunnen !
    • Freedom1984
      Wicked Stoner
      MemberLucky Member
      • Jul 2018
      • 245

      #4
      Hey,
      ik ben men eerste kweekje bezig in een g tools kast.
      alles prima,
      enkel temperatuur is wat lastig,
      gelukkig niet te warm meer de laatste tijd.

      C0D18406-C21D-426A-B33E-BEDD23AD5F08.jpeg
      Last edited by QnQ; 18 July 2020, 08:21.

      Comment

      • joremkrank
        Cronic Grower
        Lucky Member
        • Oct 2015
        • 3260

        #5
        warme lucht stijgt koude lucht daalt ,in een tent van 2 meter hoog is het klimaat beter onder controle te houden.zelf een hok bouwen met gipsplaat en glaswol ertussen en een mooi kozijn met deur van marktplaats,is nog iets beter .alles draait erom hoeveel wiet heb je nodig
        verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

        Comment

        • Spacende Hollander
          Son of the Bong
          MemberLucky Member
          • Jun 2018
          • 432

          #6
          Ik heb zo een kleine kast gehad en kan het je alleen maar afraden. Een tent is vele malen beter, makkelijker om in te kweken en goedkoper.
          Mijn kweekverslagen:
          https://tinyurl.com/yxmrfs8w
          https://tinyurl.com/y69gjs6g

          Comment

          • Jura
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Mar 2019
            • 818

            #7
            !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

            Comment

            • Brandnetel
              Senior Grower
              MemberLucky Member
              • Mar 2019
              • 781

              #8
              Je weet toch hoe ze een Griekse pedofiel noemen?
              Papalamepiemellos
              Sorry, was ff melig...

              Comment

              • kapsalon
                Senior Stoner
                Member
                • Oct 2019
                • 29

                #9
                De kasten bieden goede comouflage. Als niet ontdekt worden meeteld een kast kopen. Anders is een tent veel goedkoper. Wel oppassen met katten want die boren er zo doorheen.

                Comment

                • kelderkastje
                  Exquisite Grower
                  420 MemberMemberLucky Member
                  • Nov 2019
                  • 5462

                  #10
                  Ik vind mijn bonanza 60x60 kelderkastje top. Kan hem aanbevelen, zou nu wel voor de klapdeur gaan ipv de schuifdeur.

                  1 kweekje en je hebt je geld ruimschoots terug verdiend in principe als je 10 euro per gram rekent. En je geen rare dingen doet.

                  Een tent vind ik persoonlijk nogal tentig, maar dat is persoonlijke voorkeur.

                  Comment

                  Bezig...