Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Wat is volgens jou de beste plek voor je tent/ruimte/hok???

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Wat is volgens jou de beste plek voor je tent/ruimte/hok???

    Korting op 420shop
    Voor en nadelen van verschillende ruimtes.

    Zoals jullie zullen begrijpen is niet elke ruimte even geschikt voor het kweken van wiet. Hier even de voor en nadelen op een rijtje.

    Zolders.Slaapkamers.
    Ook hier kan temperatuur een probleem vormen.
    In de zomer kunnen slaapkamers op het zuiden behoorlijk warm worden, vooral als je lampen overdag branden.
    In de winter kunnen slaapkamers op het noorden 's nachts behoorlijk afkoelen, vooral als dan je lampen uit zijn. Ook hier zou je de tijd kunnen omdraaien.
    Een enorm voordeel van slaapkamers is dat ze meestal mooie rechte wanden en plafonds hebben waardoor je de boel makkelijker in kunt richten.
    Een probleem kan soms het raam zijn, dit moet lichtdicht worden afgesloten, en dat kan soms nogal opvallen bij je buren. Hang in ieder geval een fleurig gordijntje voor het raam zodat de buurt niet tegen een houten plaat aan zit te kijken.
    Ramen kunnen worden gebruikt voor de aanvoer van verse lucht. Je zult dan wel een zogenaamd labyrint moeten bouwen zodat er geen licht door je luchtgat komt. Gebruik een raam alleen maar voor de afvoer van lucht als het echt niet anders kan, door luchtwervelingen weet je nooit waar de geurtjes blijven. Ook loop je de kans dat bij sterke wind de lucht juist naar binnen geblazen wordt.

    Kelders
    35
    op zolder.
    25,71%
    9
    op mijn slaapkamer.
    20,00%
    7
    in de kelder.
    28,57%
    10
    elders.
    25,71%
    9
    sigpic

    #2
    Re: Wat is volgens jou de beste plek voor je tent/ruimte/hok???

    ik zou gaan voor de slaapkamer.
    Ik denk de minste temp. schommelingen en er hangt in bijna alle gevallen wel een radiator.

    Zolder, tja je kent de verhalen over sneeuw etc, en een kelder spreekt me niet zo aan.

    Ciao
    "Vier uur Jointjedraaien. Dat zouden meer mensen moeten doen!"

    Comment


      #3
      Re: Wat is volgens jou de beste plek voor je tent/ruimte/hok???

      Jij slaapt dus het liefst tussen de dames.

      Ik ga voor de zolder...
      sigpic

      Comment


        #4
        Re: Wat is volgens jou de beste plek voor je tent/ruimte/hok???

        Ik woon op een flatje.....

        Dus de logeerkamer/werkplaats/kweekruimte

        Comment


          #5
          Re: Wat is volgens jou de beste plek voor je tent/ruimte/hok???

          Aahh,..flatje, heb altijd al afgevraagd hoe dat dan precies gaat met de aan/afvoer van lucht..
          Hoe heb jij dit opgelost Dazzled??

          grtz
          sigpic

          Comment


            #6
            Re: Wat is volgens jou de beste plek voor je tent/ruimte/hok???

            Oorspronkelijk geplaatst door Smoke_mR. View Post
            Aahh,..flatje, heb altijd al afgevraagd hoe dat dan precies gaat met de aan/afvoer van lucht..
            Hoe heb jij dit opgelost Dazzled??

            grtz
            Ik los het op door niet te verluchten naar buiten toe. Ik heb flessen met suikerwater + gist staan. Dit maakt alcohol en daardoor CO2. En heb ik dus een aanvulling van co2 in een kleine kamer zonder buitenlucht. Is een trukje van de aquaristiek.

            Comment


              #7
              Re: Wat is volgens jou de beste plek voor je tent/ruimte/hok???

              Ik denk dat de post van JG een hele bruikbare is voor velen van ons hier. Misschien is het leuk als je hier een topic over aanmaakt en uitleg geeft hoe eenieder dit in zijn/haar ruimte kan realiseren! Thanks for sharing...
              sigpic

              Comment


                #8
                Re: Wat is volgens jou de beste plek voor je tent/ruimte/hok???

                JG interessante post......nog nooit eerder van gehoord.

                NLX outdoor kweek 2011
                Wierie Wierie`s Outdoor Festijn 2010
                De eerste maal; 4x NLX outdoor 2009

                Comment


                  #9
                  Re: Wat is volgens jou de beste plek voor je tent/ruimte/hok???

                  http://www.jointjedraaien.nl/wietfor...koop-co2-maken
                  sigpic

                  Comment


                    #10
                    Re: Wat is volgens jou de beste plek voor je tent/ruimte/hok???

                    flatje , in slaapkamertje wat niet gebruikt word, verluchting via het klapraam (inlaat) uitlaat gewoon de flat in filter werkt goed en scheeld in men stookkosten ghehe..

                    Comment


                      #11
                      Re: Wat is volgens jou de beste plek voor je tent/ruimte/hok???

                      bij een andervoorkeur is een kelder.daar is het klimaat het meest stabiel.

                      Comment


                        #12
                        Re: Wat is volgens jou de beste plek voor je tent/ruimte/hok???

                        Ja helaas heb ik geen zolder en geen kelder, ik moet het doen met de kleine slaapkamer. Klimaat is ook hier prima te regelen.

                        Comment


                          #13
                          Re: Wat is volgens jou de beste plek voor je tent/ruimte/hok???

                          Oorspronkelijk geplaatst door Quattro View Post
                          Ja helaas heb ik geen zolder en geen kelder, ik moet het doen met de kleine slaapkamer. Klimaat is ook hier prima te regelen.
                          geen last van lawaai vd afzuiging en waaier(s)?
                          sigpic

                          Comment


                            #14
                            Re: Wat is volgens jou de beste plek voor je tent/ruimte/hok???

                            hij zal wel in de groote slapen dan

                            Comment


                              #15
                              Re: Wat is volgens jou de beste plek voor je tent/ruimte/hok???

                              Op zolder in een tentje, waar van de afzuiging weg gaat via het rookkanaal van de oude open haard.
                              Aangezogen lucht vanuit de kamer zelf die verwarmd word door radiator daar, en in de zomer mobiele airco neer zetten daar.

                              Groetjes tj
                              sigpic

                              Comment

                              Bezig...
                              X