Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke ventilatie voor groeitent+welke ph meter

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Welke ventilatie voor groeitent+welke ph meter

    Korting op 420shop
    Hey iedereen, ben van plan deze groeitent te halen voor in mijn kamer (https://www.bol.com/nl/p/kweektent-h...QaAruqEALw_wcB).
    En ik vroeg me af wat voor lucht in/uit voer nodig heb, Een uitvoer die voor minder geur zorgt is niet echt nodig. en is invoer uberhaupt nodig hierin? (waar de tent zal staan kan wel bejaardentehuis temperatuur worden).

    En ik vroeg me af welke ph meter ik zou kopen voor ongeveer €50, en of een ec meter echt nodig is?

    Dankjewel!

    #2
    Je hebt sowieso een afzuiger nodig om de lucht in je tent te verversen van bv 500 m2. Maar geen filter tegen de geur? Zelf weten natuurlijk maar in de bloei zullen je planten tot in de verre omtrek te ruiken zijn met alle mogelijke gevolgen van dien.
    Horks Fototopic 2.0

    Comment


    • dertig
      dertig commented
      Editing a comment
      Zouden me buren wel waarderen wat zou dan een goede filter+ventilator zijn voor een 60x60 tent?

    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Eentje van 500 m2 met bijbehorend filter moet ruim voldoende zijn. Even een ritje naar de dichtstbijzijnde growshop is aan te raden. Daar kunnen ze je adviseren en kan je zowel filter als afzuiging kopen. En nogmaals: daar wil je niet op bezuinigen. Want als je dat doet wordt het een duur grapje!

    #3
    De afzuiger is er om de warmte af te voeren.
    Warmte komt van de lamp.
    Ik lees niet welke lamp je hebt dus kan ik geen afzuiger aanraden.
    De filter -die je zeker nodig hebt- stem je af op de grootte van de afzuiger.
    Alles opgeteld : geen advies.

    Waarom wil je een pH-meter ?
    Heb je die nodig bij de voedingslijn die je gaat gebruiken ?
    Want die is ook niet bekend.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Hork
      Hork commented
      Editing a comment
      Een afzuiger van 500 m2 moet wel kunnen met bijpassend filter. Dan dimt ie 'm desnoods met een variac.
Bezig...
X