Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

LED wilt niet uit?? Mars Hydro TSL 2000

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    LED wilt niet uit?? Mars Hydro TSL 2000

    Korting op 420shop
    Hallo,

    Ik heb juist m'n nieuwe setup in elkaar gestoken, hierbij zag ik dat m'n led lamp bij OFF nog steeds blijft branden op de achtergrond. Enkel als de stekker uit de muur is gaat het helemaal uit! Als de timer hem uitschakelt blijft het ook nog branden op de achtergrond. Ik wil dit zo rap mogelijk opgelost krijgen!


    Foto:
    117307124_899139347163387_5963059549607175699_n (1).jpg


    Mvg, Envision uit belgie!
    Last edited by QnQ; 10 August 2020, 08:38.

    #2
    Topic verplaatst naar de kweekruimte.
    Heb je weleens gegoogeld ? Als ik "led blijft branden" intiep krijg ik duizenden resultaten en oplossingen.
    Dit is een bekend fenomeen bij led, ik ben het hier op JD ook al eens tegengekomen.

    Drie dingen om te checken :
    1. Is de randaarde aangesloten ? Gebruik je een stopcontact met randaarde, zit de randaarde in de lamp ook aangesloten.
    2. Soms helpt het om de stekker om te draaien in het stopcontact.
    3. Test de lamp op een lege groep. Trek alle andere apparaten eruit die op dezelfde groep (stop, zekering) zitten en kijk of hij het dan nog doet.

    Anders is er de bush Jeager compensator.
    Die zul je moeten (laten) inbouwen in de lamp, of als je echt fancy wil in een apart kastje zodat die portable is.
    Meer info van diezelfde site over nagloeiende led lampen

    Of je pakt de telefoon of de chat en gaat naar de Mars hydro site om te vragen wat je eraan kunt doen.
    We hebben ook een webrep van Mars op het forum, (( Mars Hydro Emmie )) die komt alleen wat onregelmatig aanwaaien, dus misschien reageert die later nog in dit topic.

    ** nb.
    Omdat het om inductieve spanning gaat die opgewekt wordt door de bedrading en componenten is het misschien ook een idee om iets met het snoer te doen.
    Heb je die nu opgerold, of langs andere snoeren liggen, verander dat dan.
    Probeer diverse dingen met het snoer van de lamp en andere snoeren in de buurt.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    #3
    envision1337 , Controleer zoals QNQ zei.
    Ik denk dat je de stekker in het stopcontact moet omdraaien, dat zal handig zijn!

    Comment

    Bezig...
    X