10 ampere

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • AlfredJKwak
    Advanced Stoner
    Member
    • Aug 2010
    • 63

    #1

    10 ampere

    Korting op 420shop
    ggggggg
    Last edited by AlfredJKwak; 26 March 2011, 09:09.
  • tomjonko
    Bong Master
    MemberLucky Member
    • Nov 2010
    • 319

    #2
    Re: 10 ampere

    Hangt veel af van al je overig materieel.
    Ik denk dat je gewoon even de amperages van alles wat je hebt even moet optellen.
    Ik zou wel wat ruimte houden. Volgends mij gebruiken lampen etc. meer stroom bij het opstarten.

    Succes
    "Vier uur Jointjedraaien. Dat zouden meer mensen moeten doen!"

    Comment

    • AlfredJKwak
      Advanced Stoner
      Member
      • Aug 2010
      • 63

      #3
      Re: 10 ampere

      3 x 600 = 1800 watt
      3 x 50 Evsa = 150 watt Soft-start )Geen opstart piek) Iemand ervaring mee?
      1 x 1500kuubafzuiger 170 watt
      Mistmaker 150 watt
      -------------------------------------------
      Totaal 2270

      wel erg krap.... wss gaan het dan toch 2 lampjes worden.

      Tips erg welkom

      Comment

      • Toothpick
        Ultra Stoner
        • Jun 2009
        • 112

        #4
        Re: 10 ampere

        ik heb evsa van lumatec, ben er blij mee.
        heb een veel veiliger gevoel, bij het slapen gaan.

        wel een hoop geld terwijl gewone vsa 5 keer minder kost

        Comment

        • pedro
          Son of the Bong
          MemberLucky Member
          • Aug 2009
          • 432

          #5
          Re: 10 ampere

          Ik heb een EVSA van B.A.L. zo'n ding geeft inderdaad een veiliger gevoel dan een magnetische VSA. Wordt minder warm, lage opstartpiek, minder verbruik,... heb me nog geen dag beklaagd dat ik dit gekocht heb.

          Grtjs,
          The more I see, the less I know, the more I like to let it go

          Comment

          • Xtreme
            Banned
            • Jul 2009
            • 4271

            #6
            Re: 10 ampere

            Voor de goede orde: een EVSA heeft een hogere opstartpiek dan een magnetische VSA. Alleen het verbruik nadien is veel lager. Vandaar dat de EVSA minder warm wordt.
            Wat is eigenlijk de oorzaak dat je maar 10 ampère hebt? Is de smeltveiligheid maar 10 ampère? (zo'n ding heeft een rood stipje in het midden). Of trekken andere stroomverbruikers ook nog wat. In ieder geval kun je afzekeren op 16 ampère.(dat is een smeltveiligheid met een grijs stipje in het midden).
            Nog een optie: je kunt ook met 20 ampère (traag) afzekeren. Maar dan heb je wel een speciale zekeringhouder nodig.

            Comment

            • AlfredJKwak
              Advanced Stoner
              Member
              • Aug 2010
              • 63

              #7
              Re: 10 ampere

              Meer als 10 amp gaat gewoon niet lukken.
              camping. Hogere zekering dus ook niet. Lijkt me dan..

              Wat moet ik aanhouden met piek-spanning ? of maakt dat niet zoveel uit? het is maar milliseconde dacht ik?

              grt

              Comment

              • Xtreme
                Banned
                • Jul 2009
                • 4271

                #8
                Re: 10 ampere

                Ik zou het maar bij 1 lamp laten. Het is wel prettig als je 's-avonds bij het licht tv kunt kijken.

                Comment

                Bezig...