Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Twijfel tussen SF1000 vs TS1000

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Twijfel tussen SF1000 vs TS1000

    Korting op 420shop
    Hallo allen,

    momenteel ben ik in dubio of ik de Mars Hydro TS1000 of Spider Farmer SF1000 moet halen.
    Beide merken bieden een kant en klare grow kit aan voor rond de 300 euro maar ik heb gehoord dat de Mars Hydro after sale niet zo best is, vroeg mezelf af of dit met de spider farmer ook zo is?

    en of de kwaliteit van het licht van de SF beter is dan de TS?

    alvast bedankt!

    #2
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


    • Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      Ohja, de sf is 100w, en de ts 150w. Dat is dus weer beter aan de ts. Meer licht in totaal.

    #3
    Thanks! Zag dat de SF ook samsung diodes gebruikt maar wat je zegt het zijn beide Chinese merken dus aftersales zal bij SF hetzelfde zijn.

    ga me er nog verder in verdiepen..

    Comment


      #4
      Ik denk dat beide van ongeveer dezelfde kwaliteit zijn, aftersales zijn ruk naar een paar reviews op YouTube kijken daar zie je de kat waardes enzo. Ik ga voor de mars die is ook weer wat goedkoper, succes met zoektocht

      Comment


        #5
        Oorspronkelijk geplaatst door Kunichika View Post
        Ik denk dat beide van ongeveer dezelfde kwaliteit zijn, aftersales zijn ruk naar een paar reviews op YouTube kijken daar zie je de kat waardes enzo. Ik ga voor de mars die is ook weer wat goedkoper, succes met zoektocht
        Ja ik zag de par waardes van beide maar was ook naar persoonlijke reviews aan het zoeken maar dat blijken allemaal betaalde sponsor videos.
        weinig echt eerlijke persoonlijke reviews..

        Ik denk dat ik voor de ts1000 kit ga heb ik ook iets meer watt en de spiderfarmers worden alleen maar duurder heb ik het idee.

        Comment


          #6
          Horks Fototopic 2.0

          Comment

          Bezig...
          X