Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

eerste keer kweken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    eerste keer kweken

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal!

    Ik zit een beetje te twijfelen over hoe en wat.

    Ik heb een dr80 tentje gekocht. vsa en 400watter. afzuiger en filtertje. fan. en een tijdschakel klokje.

    Nu mis ik dus een relais, ben ik achter gekomen.
    Ben al beetje aan het rond neuzen geweest hoe ik dat allemaal aansluit, maar dan moet er ook een zekering tussen enz.

    Zijn er ook kant en klare schakelbordjes te koop?

    En ik heb maar een contactdoosje met 2 stopcontacten op mn zoldertje, had ergens gelezen dat je een aparte groep nodig heb voor de lamp en dan nog een groep voor je afzuiger enz. Klopt dit?

    Ben erg aan het twijfelen of ik mn plan wel door moet zetten, wil namelijk geen gezeik met brand enz.

    Iedereen met tips en uitleg, kom maar op!!!

    alvast bedankt allemaal!!

    #2
    Re: eerste keer kweken

    Hoi,

    Als ik aan brand denk, denk ik aan brandblussers. Dus die zul je sowieso moeten aanschaffen. let op, wel een poederblusser, want je hebt met electriciteit te doen...

    Een aparte groep voor elk onderdeel, hmm,...niet echt nodig...de setup die je gaat installeren kan makkelijk op 1 en dezelfde groep worden aangesloten.

    Er zijn zeker kant en klare schakelbordjes te koop. Maar zoals je ziet is dit doorgaans vanaf twee lampjes....
    Ik gebruik zelf een daimond relaisbox van 4x 600, heb er maar 1 op aangesloten....

    Ow ja, vergeet de zaadjes of stekjes niet....die zie ik ook nergers terug komen in je verhaal!

    succes en
    sigpic

    Comment


      #3
      Re: eerste keer kweken

      Ik zou me hier niet zo druk om maken. Daar waar je in de meterkast ook een zekering hebt zitten.
      Overigens zou ik geen poederblusser pakken, dit is echt kut spul en alles zit onder. CO2 blusser moet je hebben

      Succes met je kweekje

      Ciao TJ
      "Vier uur Jointjedraaien. Dat zouden meer mensen moeten doen!"

      Comment


        #4
        Re: eerste keer kweken

        Ok bedankt voor deze info.

        Gaat snel hierzo!

        Meer meningen zijn welkom!

        Had ook nog effe een vraagje over de dikte van de stroomdraden, waar werken jullie mee?

        Mn cv ketel zit trouwens ook op deze groep aangesloten, en de gewone verlichting van de zolder. ik weet niet of alles nu nog steeds op een groep kan?

        Gegroet

        Comment


          #5
          Re: eerste keer kweken

          Sorry maar ik zie het gewoon weg niet zitten om zelf aan de electra te gaan kloten.
          Ken ook niemand die dat voor mij zou kunnen doen, dus dat is ook geen optie.

          Al ik nou deze erbij koop dan is het toch gewoon plug en play met stekkers en toch veilig bezig.... o niet?

          Davin DV 12 Relaiskast 2x600w or 2 x 400w

          € 62,00
          Gewicht: 0,20kg

          !



          Click Here
          is a switch box for 2x600w or 2x400w. The DV12 has a Davin analogue time switch with witch you can easily switch the DV12 on and off at the desired time. The minimum switching period is 15 minutes. The DV12 is protected by a 6Amp thermal fuse. The thermal fuse ensures that the DV12 switches off with a short-circuit or overloading. The advantage of the thermal fuse us that when the problem has been fixed you only need to press the "reset" button and the DV12 starts working again.
          The DV12 works on 230v. It has a maximum power of 6Amp




          Comment


            #6
            Re: eerste keer kweken

            Oorspronkelijk geplaatst door tomjonko View Post
            Ik zou me hier niet zo druk om maken. Daar waar je in de meterkast ook een zekering hebt zitten.
            Overigens zou ik geen poederblusser pakken, dit is echt kut spul en alles zit onder. CO2 blusser moet je hebben

            Succes met je kweekje

            Ciao TJ
            TJ daar heb je gelijk in! +1
            sigpic

            Comment


              #7
              Re: eerste keer kweken

              idd plug & play....
              sigpic

              Comment


                #8
                Re: eerste keer kweken

                Ok bedankt!

                Comment

                Bezig...
                X