Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

hoe groot max kast 250w ?????????? dringend moetn eind van de week in bloei ..

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    hoe groot max kast 250w ?????????? dringend moetn eind van de week in bloei ..

    Korting op 420shop
    hallo,

    ik ben verloopig bezig met een paar zaadjes die ik heb laten uitgroeien toe een plantje
    die staan nu onder tl lampen maar nu zou ik toch willen overgaan tot een 250w lamp gaan (philips master son-tpia hps) voor de bloei.
    nu mijn vraag wat is dan de grootste opp die ik kan maken van mij kast ??

    alvast bedankt

    #2
    Re: hoe groot max kast 250w ?????????? dringend moetn eind van de week in bloei ..

    70 bij 70 cm, tot 80 bij 80 cm.

    Comment


      #3
      Re: hoe groot max kast 250w ?????????? dringend moetn eind van de week in bloei ..

      80x80? un 400watter is volgend mij voor 1 m2.

      Ciao TJ
      "Vier uur Jointjedraaien. Dat zouden meer mensen moeten doen!"

      Comment


        #4
        Re: hoe groot max kast 250w ?????????? dringend moetn eind van de week in bloei ..

        bedankt voor de snelle reactie maar ik blijf bij 250w en hoe tot hoe hoog zou ik beste gaan ik neem 80cm op 70cm
        ???

        Comment


          #5
          Re: hoe groot max kast 250w ?????????? dringend moetn eind van de week in bloei ..

          De meeste kwekers (niet alleen hobby) die ik ken hangen 600 watt op 1 m2. (of 3 * 400 watt op een oppervlakte van 2 m bij 1 m). Zie ook Wietwiki verlichting.
          Last edited by Xtreme; 17 January 2011, 17:58.

          Comment


            #6
            Re: hoe groot max kast 250w ?????????? dringend moetn eind van de week in bloei ..

            warme lucht stijgt dus hoe hooger hoe beter.zorg ook voor een fan die tussen de planten en de lampen blaast

            Comment

            Bezig...
            X