Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Kweek ruimte gemaakt in duiven kot

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Kweek ruimte gemaakt in duiven kot

    Korting op 420shop
    Na lange tijd truc van start met en zelf gekte kweekhok deze keer ook met zn 600w heb paar foto’s maar niet het eind resultaat is echt mooi vind ik zelf


    You do not have permission to view this gallery.
    This gallery has 2 photos.
    Kastje van Lousticko
    eerste kweekje 600w Goede ronde denk ik check het effe



    #2
    Veel hout, vocht en schimmel gevoelig, adviseer isolatie en zwartwitfolie aan de wand en plafond en vloer!!

    Staat dat kot buiten, of binnen gesitueerd?

    Comment


    • Loustick
      Loustick commented
      Editing a comment
      Dus het is eigelijk beter dat ik die folie toch aanschaf ik wou die folie volgende maand aanschaffen omtrent het geld moet rond komen als je me snapt en dit kot is niet buiten is binnen maar in en duivenkot das en soort klein huisje met 1verdiep op eerste verdiep is die kot gebouw zelf hellemaal beter ni kweken tot de folie dan ?

    #3
    Netjes. Ff wat folie plakken en hoppa!
    Hou je er ook duiven naast?
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


    • Loustick
      Loustick commented
      Editing a comment
      Neen neen hou geen duiven ernaast haha

    #4
    De warme vuile lucht moet met zo min mogelijk slang en zo min mogelijk bochten naar buiten,moet de slang toch echt zo lang zijn vervang hem dan door pvc pijp want die geeft minder weerstand.heb ie daar geen zin in,maakt niet uit want de winter komt er aan,maar in de zomer kan het een paar graden schelen
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


    • Loustick
      Loustick commented
      Editing a comment
      Oh ja is dit beter dan AO min mogelijk bocht en pvc pijp beter dan ?

    #5
    Rreppellsteeltjam daar is het gesitueerd
    Kastje van Lousticko
    eerste kweekje 600w Goede ronde denk ik check het effe


    Comment


    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Niet handig, wel duidelijk binnen, scheelt een heleboel.

    • Rickysticky
      Rickysticky commented
      Editing a comment
      Bedenk me dat ik ook wat snel heb gereageerd. Ik raad zeker, af ik zou dit te verwijderen dit is een heel herkenbare foto.

    • Rreppellsteeltjam
      Rreppellsteeltjam commented
      Editing a comment
      Neuh, is wel ok, khad er wel een gordijn voor gemaakt en niet naar de straatkant uitgeblazen, als daar een straat zit tenminste.

    #6
    hoe langer de slang hoe meer moeite het kost om de lucht erdoor te blazen een blaaspijp is ook geen 4 meter,en jouw slang heeft nog ribbels ook dus weerstand.maar niet druk over maken is nu bijna winter,in de zomer help elke beetje om de temperatuur laag te houden ,jij moet staks minimaa af gaan zuigen om de ruimte warm te houden anders moet je bijstoken
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


      #7
      Oorspronkelijk geplaatst door Loustick View Post
      Rreppellsteeltjam daar is het gesitueerd
      Hoe bedoel je scheel. En heleboel? ^^
      Kastje van Lousticko
      eerste kweekje 600w Goede ronde denk ik check het effe


      Comment


      • Rreppellsteeltjam
        Rreppellsteeltjam commented
        Editing a comment
        Qua isolatie en warmte en vocht, je kan lucht uit huis de kamer in trekken.

      #8
      Oorspronkelijk geplaatst door joremkrank View Post
      hoe langer de slang hoe meer moeite het kost om de lucht erdoor te blazen een blaaspijp is ook geen 4 meter,en jouw slang heeft nog ribbels ook dus weerstand.maar niet druk over maken is nu bijna winter,in de zomer help elke beetje om de temperatuur laag te houden ,jij moet staks minimaa af gaan zuigen om de ruimte warm te houden anders moet je bijstoken
      Ik denk dat ik 2 matten ga kopen voor chauffage dat zijn matten en komt warme li'ucht uit voor het warm te houden binnen
      Kastje van Lousticko
      eerste kweekje 600w Goede ronde denk ik check het effe


      Comment


        #9
        Dit is nu binnen in volgende maand koop ik wit zwarte folie voor erin te doen tegen schimmels enzo en als het echt niet lukt koop ik en tent hopelijk lukt het hier in mvg loustick
        You do not have permission to view this gallery.
        This gallery has 2 photos.
        Kastje van Lousticko
        eerste kweekje 600w Goede ronde denk ik check het effe


        Comment


          #10
          ik weet niet waar je hok op staat maar in mijn berging had ik een betonvloer. zorg dat je deze met blauw iso plastic bekleed, erboven triplex. hier kwam ik later achter, het beton blijft ijs koud.

          hoezo kiezen ze hier allemaal voor die folie als het witkalken bewezen reflecterender is en ook nog insecten weghoud? ff isoleren met piepschuimplaten, als het mogelijk is de wanden met gipsplaten en dan grondverf wit. daarna eroverheen met een laag of 2 witkalk.

          https://www.witkalk.nl/?SID=99b8da0a...416c29e400a96e
          "onaantrekkelijk voor bloedluis, luizen en mijten."

          Comment


          • Rreppellsteeltjam
            Rreppellsteeltjam commented
            Editing a comment
            Wit plastic word ook wel gebruikt, maar zie je niet vaak terug in tenten.
        Bezig...
        X