Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Growtent Mammoth Elite HC 120x240x215

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Growtent Mammoth Elite HC 120x240x215

    Korting op 420shop
    Haaalloo allemaal,

    Is er iemand die deze growtent kan aanraden?
    Een vriend vraagt er 300 euro voor.

    Mammoth Elite HC 120x240x215

    De tent ga ik trouwens plaatsen in tuinhuisje waar me kweek nu staat.
    Last edited by ThePeaceMaker; 14 October 2020, 11:59.
    Smoke weed every day

    #2
    Waarom niet gewoon een 1x1 tent ofzo? Is makkelijker warm te houen, en je ging de schuur toch isoleren?
    120x240 is toch veel te groot voor die lampen. Die doen maybe een keertje 1m2 optimaal belichten.
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


    • Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      Njaa, maybe 1.5m2.

    • ThePeaceMaker
      ThePeaceMaker commented
      Editing a comment
      Schuur ga ik zeker nog laten isoleren na deze kweek. Als het allemaal goed gaat en ik krijg geen gezeik, dan wil ik later meer als 5 planten kweken, vandaar een grote tent.

      Reden voor de tent is dat ik het raam van schuurdeur niet wil bedekken van binnen.
      Buren die het zien zullen vermoeden dat ik iets verberg. Als de deur van schuur in de avond open gaat lijkt het wel de deur van de hemel. Ontzettend veel licht. Dit is echt opvallend maar dan ook echt mega veel.
      Ik denk ook dat er minder geluid uit de schuur komt als ik de lampen in de tent zet.
      In de tent is de kans vele malen kleiner dat er beestjes binnenkomen.

      Ik wil niet binnen de kortste tijd einde verhaal meemaken...
      Last edited by ThePeaceMaker; 14 October 2020, 12:39.

    • patty2thaB
      patty2thaB commented
      Editing a comment
      veel wat je zegt is in eerste instantie logisch maar:
      een tent schoonmaken is een kut werk, duurt lang en je ritsen krijg je nooit goed schoon. (kans op besmettingen )

      de deur openen en de hemelpoort ziet iedereen hahaha dat is inderdaad een probleem maar waarom zet je er niet gewoon een wandje voor.. je hebt zoveel ruimte dat dat geen probleem hoeft te zijn joh. hierdoor creeer je ook nog een voor portaaltje waar je e.a. kan voorbereiden etc.
      inderdaadn niet handig om een raam af te plakken ja echter zijn er meerdere wegen die naar rome leiden als je geen wand wil of kan plaatsen. je kan bijvoorbeeld ook gewoon een scherm van vijverfoilie hangen. ductape en gaan.

      beestje minder in een tent? ik denk dat het organisme komt als je het aantrekkelijk maakt voor hun. ook onzorgvuldig schoonmaken, dezelfde grond spoelen en weer gebruiken (ik ken er die het doen)...

      ik heb het in mijn berging ook zo gemaakt, een voorwand en een schuifdeur. alles gekit en licht dicht gemaakt. Tis heerlijk binnenkomen voor je de ruimte in gaat en niemand ziet, hoort of ruikt iets. ideaal

      je geluid wordt minder nadat je hebt geisoleerd maat, hoef je je niet druk om te maken wat mij betreft tenzij je een compressor gebruikt voor je stroom hahaha

    #3
    Wat voor mega oogsten hoop jij wel niet te behalen dan? Meer planten betekent niet per definitie meer oogst.
    Meer oppervlakte wel.
    Je kunt op 1x1 ook gewoon met 1 plant het hele oppervlakte vol scroggen.
    Maar je kunt er ook 20 plantjes in kwijt en na 2 weken op 12/12. 400 gram op 1m2 is gewoon haalbaar.
    Daar doe ik zelf 2 jaar mee, en ik blow elke dag.
    Jij rookt eens in de 2/3 dagen een joint.
    Dat is maybe 200 gram per jaar? Waarom wil je dan een oppervlak van 120x240 vol zetten?
    Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
    Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

    Comment


    • ThePeaceMaker
      ThePeaceMaker commented
      Editing a comment
      Hii nederhigh

      Ik blow zkr niet veel inderdaad een joint om de 2 3 dagen. Meestal in de weekenden en het maakt me niet uit of een plant 10 gram geeft of 100. Als het maar goede kwaliteit is en de tijd en geld die ik erin steek niet voor niets is. De tent gaat veel voordelen met zich meebrengen en veel minder kans dat het einde verhaal wordt. Begreep ook dat 5 plantjes tot 49 strafmaat niet echt verschilt.
      Dus nadat ik weet hoe je echt moet kweken ga ik natuurlijk meer investeren in zaden, grond voeding, licht etc want als ik dat nu doe als beginnend kweker is het geen goed idee als het niet goed gaat...

      Ik heb de nieuwe tent trouwens net gekocht met een beetje afdingen voor 260 euro en hij vertelde me dat het 1 van de beste tenten zijn en dat normale prijs rond 800 euro is, ik heb liever dat ik dat geld aan iets goed en groots geef waar ik later ook andere gewassen in kan kweken dan een kleiner tentje voor ongeveer zelfde prijs.

      En ja ik maak veel fouten, dat heb ik in de gaten. Maar dat komt doordat iedereen eigenlijk zijn eigen ervaring deelt. Door alleen maar te lezen lezen en nog eens lezen weet je op een gegeven moment niet wat je het beste kan doen dus ik heb zoiets van gaan met die banaan. Gaat iets niet goed? Dat zie ik dan wel en zo leer ik meer.

    • Kunichika
      Kunichika commented
      Editing a comment
      Waarom zou je als je maar eens in de paar dagen wat wiet rookt straks groter gaan kweken, ga je voor Robin Hood spelen?

    #4
    is een van de beste tenten op de markt.15 cm hoger dan normaal en een sterk frame ,echt top tentenmaatje van me kweekt nu ook in ze schuur,heeft zelf een soort van geisoleerde kast gemaakt en kweekt autoflowers onder hps op 24 uur de de lamp gaat nooit uit,en als het kouder word gaat de afzuiger automatisch langzamer draaien.
    verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

    Comment


    • ThePeaceMaker
      ThePeaceMaker commented
      Editing a comment
      Die 15 cm hoger gaat het mij erg lastig maken morgen. Schuurhoogte is 2.16 meter dus ik heb 1 cm om dakzeil eroverheen te krijgen.

    #5
    denk dat je problemen gaat hebben om tent op te bouwen !

    Comment

    Bezig...
    X