Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

belichten van kweekruimte 180x180

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Ik kweek ook in een kamer ipv tent, en ik vind er alleen maar voordeel in , betere temperatuur, betere lv, je kan rondomrond je planten , overal aan . Had in het begin zwart/wit folie opgehangen . Maar met een goeie lamp zoals die spider farmer moet je weinig inzitten denk ik met lichtverlies....maak je een kweekverslagje? succes verder!
    Ganja always does the trick.

    Comment


    • Dirksje
      Dirksje commented
      Editing a comment
      Dit doet deugd, eens deze comment te lezen, te horen dat ik niet de enige ben met deze visie. Ik wacht af tot ik mijn kamertje onder de knie heb, en er onder enkele omstandigheden een kweekje kan opstellen (4 seizoenen). Een verslag van deze 2x jack herer foto zal er niet komen, ik vind het een schande, deze kweek. nog 4 a 5 weken te gaan, maar het zal tijd zijn... ik kan en zal bij volgende beter doen. Kom ik binnen: SPINT (heel vroeg stadium, wel relatief laat in de bloei). Mieljaaaardegodver.... Lookteentjes gelegd, zelfs enkele gespleten teentjes in de bovenste takjes gehangen... morgen afwachten.... Maar dit terzijde, iedereen heeft er vroeg of laat mee te maken. Ik vind het prettig om inderdaad rondom je plant te kunnen, het leven van je plant te 'beleven'. Zo zie je ook vlugger de noden van je meisje. Qua LV ben ik nooit een 'pietjeprecies' geweest, maar ik denk dat ik mijn passieve invoer van vese lucht toch zal aanpassen naar een actieve, die de lucht dan aanzuigt uit een nabijgelegen ruimte, i.p.v. direct buiten, bloot aan alle elementen. Alles komt goed. THX voor je berichtje.

    #17

    Comment


    • Dirksje
      Dirksje commented
      Editing a comment
      damn dit is een ingewikkelde bedoening, dit forum.... wilde dit plaatsen onder 'beestjes', 'binnenkweken'... met als titel 'aankoop microscoop' maar ik mocht daar maar 90 of wat karakters schrijven.... Ik voel dat dit forum deugd, maar ik ksnap het niet. (voor het eerst op een forum.... sukkelen)

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Dan moet je niet je hele bericht in de titel zetten ofzo

    • Nederhigh
      Nederhigh commented
      Editing a comment
      Had je misschien heel veel lege spaties in de titel gezet? Die kunnen ook worden meegeteld als tekens.

    #18
    Tijdens bloei geen neemolie gebruiken, ook chemische middelen niet gebruiken, ik zou hiervoor gaan:

    https://www.biogroei.nl/phyto-mite-p...EaAm3NEALw_wcB

    Succes

    Comment


    • Rietslang
      Rietslang commented
      Editing a comment
      Zou zo een zwavelverdamper aan te raden zijn tijdens de bloei Old dawg?

    #19
    Ik vind echt mijn weg niet op dit forum. Zou graag wat actiever zijn hier en bvb mijn behaalde reslutaten posten, maar geen idee waar dit kan en hoe. Het ligt aan mij, ik weet het. Het gaat er allemaal zo vlot niet meer in, dat gedoe met smartphones en laptops. De handleiding maakt me niet wijzer. Ter info: spint klein gekregen, met veel geduld en nuttige beestjes en kruiden. Nog een tiental dagen en ik mag mijn mes slijpen.
    cheers.
    dirksje

    Comment

Bezig...
X