Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

HPS IRS

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    HPS IRS

    Korting op 420shop
    Ja natuurlijk weer gevonden op CNNBS maar toch..... Iemand bekend met HPS IRS lampen? Ik zit er aan te denken om 1 led-paneel tijdens de bloei te vervangen door een HPS lamp om zo de luchtvochtigheid wat lager te krijgen en de temperatuur wat hoger. Nu dacht ik dat het dan wel een goed idee zou zijn om deze schuin aan de wand te bevestigen omdat deze bulb een ingebouwde reflector heeft en daarmee dus prima te “richten” zou moeten zijn. De aanschafprijs vind ik wel wat aan de hoge kant voor een HPS lamp dus zodoende de vraag of iemand hier ervaring mee heeft.
    Ik kan me wel vinden in het argument dat de ontwikkeling van HPS niet voor niets nog niet stil staat.
    Lopend Verslag

    #2
    Dat is iets van vroeger toch ?
    Oh, ik zie het al, er is een fabrikant die dat opgepikt heeft en nieuw leven heeft ingeblazen.
    De ene site zegt 10% de ander zegt 15%.
    Maar dit is er al eens geweest dus, hps lampen met interne reflector.
    Volgens mij was dat Gavita. Daar moet wel het een en ander over te vinden zijn.
    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      Aan je reactie merk ik dat het wellicht niet de moeite waard is voor het geld, beter investeren in een goede EVSA dus?

    • QnQ
      QnQ commented
      Editing a comment
      Ik weet ook niet of je plan om hem schuin te hangen wel kan. Dat heeft misschien specifieke eisen ivm de hitte die vrijkomt.
      Heb even op de website van de fabrikant gekeken om dat soort gegevens op te zoeken, maar daar komt heel die lamp niet voor.
      Zou het gewoon een restpartij zijn ? Idunno man....als je er voor wil gaan zou ik ff contact opnemen met de fabrikant.
      Tis een Pools bedrijf, maar wel met een Nederlandse website.

    • Voor het eerst
      Voor het eerst commented
      Editing a comment
      Nou ik ben in de tussentijd zelf ook even verder wezen zoeken. Maar als het echt zo’n fantastisch product was zou er meer over te vinden moeten zijn. Ik ga toch eens nadenken over een leuke HPS set. Vereiste is dan idd wel dat deze enigszins schuin geplaatst moet kunnen worden om de dieptestraling te benutten.
Bezig...
X