Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Goede kweekset?

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Goede kweekset?

    Korting op 420shop
    Hallo

    Ik zou graag een tentje aanschaffen voor deze winter een binnenkweek ( 3 autoflowers) te doen, maar ik heb geen flauw idee of ik led, hps of tl lampen moet gebruiken? Mijn budget is 350 euro voor alles, ik heb deze tent met lamp en afzuiging enzo gevonden https://www.growland.nl/Hydro-Shoot-...HS100-Set-400W

    #2
    Kzou nog wat sparen en een LED lamp kiezen betaald zich dubbel terug. En veiliger voor je vingers ook, heet hoor HPS.

    Comment


      #3
      Een elektronische voorschakelapparatuur is op zich al redelijk veilig of veiliger maar dan heb je toch nog een geaard stopcontact nodig, en idd beter voor zeker spelen en een tijdsklok met relais gebruiken.
      Houd rekening als je tijdens koude dagen kweekt met temp verschil als de lamp uit is, (verwarming voorzien)
      ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

      Comment


        #4
        Die tent is wel erg groot voor maar 3plantjes

        Comment


        • Voor het eerst
          Voor het eerst commented
          Editing a comment
          1x1m is toch niet heel groot voor 3 planten?

        #5

        Comment


          #6
          Nadat ik er avond na avond vele topics over heb doorgespit, kwam ik uit bij de Samsung F-Series led-strips. Zowel qua prestatie en prijs-kwaliteitsverhouding. Wil je concurreren met de betere, zo niet de beste fabrieksledlampen. zonder dat je de hoofdprijs betaalt, dan zijn de Samsung F-Series het bekijken zeker waard als je het mij vraagt met mijn boerenverstand.

          Aanvankelijk was ik ook wel geboeid door quantum boards, maar doordat je die hoger van het gewas moet hangen durfde ik de aankoop toch niet aan. Cobs zijn dan een betere optie in mijn optiek, maar die zijn i.c.m. een benodigde heatsink weer fors aan de prijs.

          Op deze site kan je d.i.y. lampen bestellen uit Nederland die zo goed als plug en play zijn. Wil je zelf aan de slag dan is deze site wellicht interessant.

          Hps zou ik niet aan beginnen, dat lijkjt goedkoop vanwege de aanschaf maar het kost een vermogen aan stroom en de opbrengst laat te wensen over.
          Horks Fototopic 2.0

          Comment

          Bezig...
          X