Soooooon... 
Het tentje zelf ziet er op het erst gezicht wat smerig uit maar die is 2dehands er had iemand erg lopen zoals jullie zeggen klooien hehe
Ik heb het ooit es grondig gereinigd maar nooit zelf in gekweekt.. Ik kocht eig de whole thing maar vervangde alles wat me onveilig leek en daarmee schiet weinig over de tent en de afzuiger
Ik moet trouwens nu nog een beetje vooruit kijken hoe de mogelijkheid te zien die buiten de tent te kunnen hangen wegens hgstwss plaatsgebrek op termijn pff hopelijk hard work pays off
sc××rde een grammetje en kweet Nie.. Te opgefokte ganja ofzo met bio weed hejje dat niet meditatief chillness Bliss Wholesomeness kijk der echt naar uit! De mat werkt erg behoorlijk en het is in zeer korte tijd opgewarmd tot de ingestelde temp. Moet wel nog een thermostaat zien aan te sluiten voor het kleine matje, daarop zullen ze groeien tot ze in hun tienerdagen zijn, binnen hier en 5 dagen de toekomstige dames zich bewijzen
Oooooo Te spannend!!
Ook valt men frank achteraf gezien dat de potten (welke ook al wel weer een 5j geleden zijn aangeschaft) met hun 14L wel het minimum bedragen voor een bio kweek, dat word volproppen dus
Wat de handleiding voor de sensor zo efficiënt mogelijk te plaatsen betreft zouden er 2 mogelijkheden zijn legt men uit;
1)een plastiek zak of dergelijk vullen met aarde en een worstvorm maken, daar de sensor induwen en afsluiten/toebinden en tussen de potten leggen.
2)een gaatje boren in 1 van de potten, een paar cm van de bodem schijnt meest wenselijk en daar de sensor volledig in priemen, dit zal dan wel geen kwaad kunnen als die zo vaak/constant in contact komt met water? Ik vroeg hierover reeds meer duidelijkheid bij Greensell Growshop welke ik sterk aanbeveel
Of is hier een andere goede en efficiënte manier voor welke doorgewinterde groeiers met die sensor omgaan?
Verder had ik nog het idee om deze onder de onderste plaat te leggen zodat het geheel vd grond, los vd koude beton komt; dit zal volgen mij ook wa voordeliger zijn teveel vragen gewoon

Comment