Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Legaal Stroom en slapende honden wakker maken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Ik zou eerst eens proberen met een klein tentje, zodat je het vak zoals jij het noemt te kunnen leren. Ik doe het niet als vak maar als hobby. Maar lees je vooral in en doe geen overhaaste beslissingen.

    Comment


    • zohoo
      zohoo commented
      Editing a comment
      Over dingen die moeilijk te doen zijn zeggen ze vaak dat het een vak of een vak apart is, vandaar

    #17
    @Kunichika

    Ik ben het zeker eens met je. Met die Corona die rond gaat heb ik wel veel tijd dus ik ga twee kleine tentjes doen zodat ik het op twee verschillende manieren kan proberen, beide LED.

    Dat ze beter zijn geworden zoals iemand beweerde geloof ik meteen. Ik vond wel dat het belangrijk was om hier een besluit over te nemen omdat mij vaker is verteld dat het zo'n andere manier van kweken is. De komende weken maar even precies kijken wat ik ga kopen en alleen maar als ik ook begrijp waarvoor.
    Last edited by QnQ; 2 November 2020, 19:46. Reden: citaat verwijderd

    Comment


      #18
      Oorspronkelijk geplaatst door joremkrank View Post
      heb zelf goede ervaringen met todoledgrow.com
      Klopt die URL wel? Ik krijg niets hier todoledgrow.com

      Comment


      • zohoo
        zohoo commented
        Editing a comment
        Rubol.nl is interessant Het probleem is dat ik nog niet weet hoe ik producten kan vergelijken. Voor een beginner zoals ik is todogrowled wel handig. Aan de hand van maat tent raden zij lampen aan en geven dan ook nog de de mogelijk opbrengst aan. Dat is natuurlijk heel erg afhankelijk, maar het maakt het vergelijken van wat zij aan te bieden hebben wel iets makkelijker. Prijzen zijn inderdaad wel pittig. ik wilde morgen sowieso contact opnemen met een aantal leveranciers. Ik zal ze zeker even bellen. tnx

      • Nederhigh
        Nederhigh commented
        Editing a comment
        Vrij simpel. De quantum boards op rubol.nl zijn ongeveer gelijk aan die van todogrowled. Quantum boards met 288lm301b/h diodes.
        deze: https://www.todogrowled.com/gb/hlg-q...ard-rspec.html
        is dus bijna hetzelfde als deze: https://www.rubol.nl/product/rubol-s...diy-kit-rubol/
        Geld ook voor veel cobs die ze daar verkopen, kijk ff goed naar de specs. En vergelijk het met wat op rubol staat. Scheelt je zo een (paar) honderd euro.

      • zohoo
        zohoo commented
        Editing a comment
        Thanks. Ik heb vandaag even een 6 delige serie over hoe LED (cob) werkt bekeken. Dat was echt leerzaam. Ook leuk om deze twee opties te vergelijken. Morgen wilde ik een thread maken over kweektent die ik heb samengesteld. Tot nu toe ben ik blij met iedereen op dit forum die zo behulzaam is geweest. Ik hoop op wat feedback waarmee ik de samenstelling kan verbeteren.

      #19
      Blijft een zooitje met die Spaanse gasten maar hij is eerlijk en betrouwbaar.gebruik ze lampen bijna 8 jaar en nog steeds goed,maatje heeft er iets meer en dan is de kans op kapot gaan groter.maar bij hem doen ze het altijd maar er is weleens een fan kapot gegaan,die vervangt ie dan zelf.je moet alleen je kop niet stoten aan die dingen.komt best hard aan
      verzonden vanaf mijn bos hut met tamtam

      Comment


        #20
        Als je 2-3x op 1 bericht reageert kun je ook de wijzig-knop gebruiken en gewoon je eerste bericht aanpassen of aanvullen
        ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

        Comment


        • zohoo
          zohoo commented
          Editing a comment
          Got it!
      Bezig...
      X