Luchtuitlaat onderaan

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • barrebobby
    Zaadje
    Nieuw Lid
    • Jul 2020
    • 2

    #1

    Luchtuitlaat onderaan

    Korting op 420shop
    High,

    ik heb een afzuiger (cloudline s4) voor in m'n ruimte gekocht. Het zou voor mij praktischer zijn als het uitlaatgat onderaan de ruimte zit.
    Misschien een stomme vraag maar als ik de afzuiger bovenaan in de ruimte plaats en de slang onderaan naar buiten laat gaan , is dit dan ok?
  • Rickysticky
    Grower
    MemberLucky Member
    • Jan 2019
    • 677

    #2
    Hoi hoi,

    Dat is prima te doen! Houdt er wel rekening mee dat de slang bochten en lengte heeft, dit zorgt voor weerstand/verlies!

    gr,
    Ricky

    Comment

    • QnQ
      Godlike Grower
      Lucky Member
      • Sep 2010
      • 26093

      #3
      In theorie kan alles, maar nee.
      Dat kost je erg veel afzuigcapaciteit.

      Probeer bochten te voorkomen, zeker 90graden-bochten zijn uit den boze !
      1x een 90 gradenbocht kost al tussen de 10-20% van de afzuigcapaciteit !
      Dan nog liever 2x een 45graden-bocht, maar nog liever helemaal geen bochten dus en alles zo kort en strak mogelijk.


      _*_* dusse...wa Ricky zei he..
      ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

      Comment


      • roller
        roller commented
        Editing a comment
        dit ivm met geluid ook of enkel vermogen? de 90° bochten?
    • Porta
      Stekje
      Nieuw Lid
      • Mar 2020
      • 7

      #4
      Oorspronkelijk geplaatst door barrebobby
      High,

      ik heb een afzuiger (cloudline s4) voor in m'n ruimte gekocht.
      Vraagje, hoe bevalt je afzuiging? Is ie stil en bromt ie niet?

      Comment

      Bezig...