Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Inline duct ventilator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Inline duct ventilator

    Korting op 420shop
    Zijn dit soort ventilators geschikt voor in kweektent icm koolstoffilter, deze viel me op vanwege lage db's en prijs
    Het gaat om model GF500, 6 inch, 350/500m3 (+/_ €60 )

    € 39,01 10%OFF | 4 ''~ 8 ''Silent Inline Duct Blower Fan Ventilatie Ventilatie Channnel Pijp Uitlaat Air Extractor Voor Keuken Badkamer ventilator
    https://a.aliexpress.com/_m0WkLnn

    ​​​​​​​

    #2
    Ik heb een ruck, die trilt/bromt nogal, of deze dat ook doet, kom je maar op een manier achter.

    Comment


    • Old dawg
      Old dawg commented
      Editing a comment
      Is dat een fabricage fout?, deze ventilatoren behoren toch "stil" te zijn daar ze ook gebruikt worden in vergaderzalen en in huis enz, enz, wil je toch niet de hele tijd in het geluid van trillen en brommen zitten.
      Dan zou ik het terugsturen, valt volgens mij onder de garantie.

    #3
    - topic verhuisd naar "de kweekruimte" -

    Die inline fans zijn ook goed hoor.
    Hoe goed zo'n Chinees imitatiemodelletje van een Soler & Palau is weet ik niet.
    De werking zie je niet aan de buitenkant af.


    ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

    Comment


      #4
      In 1e instantie bedankt voor de Relocation Q, en inderdaad kan je a/d buitenkant niet zien hoe de prestatie/werking van zo'n apparaat is.
      Ik kan alleen afgaan wat voor info op de desbetreffende site wordt gegeven, en voor mij doen (a-technisch) zag het er ok uit, mn de lage db's (30/34 db),lage stroomkosten, en het gebruik van originele Japanse NMB kogellagers.

      Het is voor gebruik in een tent van 120x120x200cm met Spider Farmer sf4000 (is besteld) mocht deze ventilator het worden idk, wat is hiervoor een goed(koop) koolstoffilter,
      Maar sta open voor andere keuzes.
      ​​​​​​​Thanx

      Comment


      • Nederhigh
        Nederhigh commented
        Editing a comment
        Info op aliexpress niet te serieus nemen. Daar word echt veel gesjoemeld.

      • QnQ
        QnQ commented
        Editing a comment
        Qua koolstoffilter moet je rekening houden met de capaciteit van de afzuiger.
        Is je afzuiger 350m3 dan zoek je daar een filter bij van 350m3 (of iets meer)
        De diameter van de aansluiting kies je natuurlijk exact dezelfde als de afzuiger. (125mm, 160mm, 250mm)

      #5
      Heb ff eea met hem besproken en na wat surfen op deze uitgekomen, leek me wel ok, icm phonitec luchtslang.
      https://www.growland.nl/Combo-Kit-Ve...t-220/360-m3/h

      Comment

      Bezig...
      X