Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke stand dimmer begin groei :Mars hydro tsw 2000

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Welke stand dimmer begin groei :Mars hydro tsw 2000

    Korting op 420shop
    Goede avond mede stoners/kwekers,

    Ik ben voor het eerst begonnen met kweken. Mooi kant en klare tent gekocht met alles erop en eraan. Helemaal tevreden mee.

    Nu heb ik een Mars hydro tsw2000, en vroeg me af op wat voor stand de dimmer het beste kan in het begin van de groei. Ik had het ergens gelezen.,Maar kan het helaas niet meer vinden. Iemand ervaring met deze lamp, en kan mij helpen.

    Ik hoor het graag, en bedankt alvast.

    DustedGrooves

    #2
    In principe kan je hem vanaf dag 1 op 100% draaien (60cm hoogte). Maar of het nodig is is een tweede. Ik doe tijdens ontkiemen 50%, zodra alles boven is 100%
    Lopend Verslag

    Comment


      #3
      tsw2000-__4.jpg

      Succes

      Comment


      • Voor het eerst
        Voor het eerst commented
        Editing a comment
        Ik denk dat het belangrijk is om te beseffen dat het richtlijnen zijn. De TS3000 wordt in principe gebruikt voor een groter oppervlak dan de TS1000. De hoeveelheid licht uit een enkele ledje zal waarschijnlijk op beide panelen gelijk zijn. Dus zou het in theorie niet moeten uitmaken of je de TS1000 of de 3000 erboven hangt op 60cm, de TS3000 zal alleen een groter oppervlak beschijnen. Zelf heb ik zowel de TS1000 als de TSL2000 en ik heb de indruk dat de TSL2000 gewoon 2 boards van de TS1000 naast elkaar heeft zitten met daarachter een zwaardere driver.

      • Donboe
        Donboe commented
        Editing a comment
        Maar hoe zit het dan met de lichtintensiteit?

      • Voor het eerst
        Voor het eerst commented
        Editing a comment
        In het midden gemeten, recht onder de lamp is die 733 vs 1122. Maar dat is eigenlijk een probleem met alle quantumboards, de lampjes zitten erg dicht op elkaar dus meerdere armaturen levert een betere spreiding. Maar ik heb mijn beide lampen minder dan 30cm boven de planten gehad op 100% en dat leverde in beide gevallen geen problemen op. Heb je de keuze zou ik dus eerder voor 2 TS1000 gaan ipv 1 ts 2000

      #4
      Dank jullie beide voor de snelle reactie. Nu weet ik ook in iedergeval wat hun aanbevelen, en wat iemand doet die hem gebruikt. Ik kom er wel uit nu.

      Thanks dudes

      Comment

      Bezig...
      X