Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Welke LED lamp voor 120x90

Collapse
X

• Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

Ik heb zelf een tijdje een 120x90 tent gebruikt in combinatie met deze dingen en beviel me prima. Side note is wel dat ze gewoon in mijn leefruimte staat waar het tussen de 20-23 graden is

-thorin afzuiger van 550m³/h in zo stille kist met filter erop van 425m³/h. Afzuiging draait op max 75% dus zou voldoende moeten zijn.

-2 van deze lampen erin: https://todogrowled.com/index.php?id...-1_unidad_359_
    In principe zou je met 1 genoeg moeten hebben maar aangezien het iets mag kosten zou ik er 2 nemen zodat je zeker genoeg licht hebt. (Nog beter en goedkoper zou zijn je lamp zelf te maken maar dat vereist wel een minimale kennis van elektriciteit of je moet tijd willen maken om je in te lezen in de vele topics hier en op andere fora)

-Secret jardin Ngrow: kost 150e ofzo maar hiermee kan je makkelijk je afzuiging (automatisch) regelen en er zit ook een timer op voor de lampen.

-Random ventilator

-Paar meter buizen voor je afzuiging te bevestigen

In principe kan je alles klakkeloos overnemen behalve de lampen want die geven te weinig warmte voor in een koude ruimte vrees ik. Bij mij scheelt het max 4 graden met de lampen aan of uit. Eigenlijk zou je toch HPS moeten overwegen als je de warmte echt nodig hebt want als een LED warm wordt is ze allesinds niet heel efficiënt vrees ik.

Comment

Bezig...
    X