ik heb vandaag mijn tentje opgezet en een paar uren laten proefdraaien maar al drek merk ik dat ik een veel te hoge temperatuur heb .hoe kan ik dit het beste oplossen?ik heb een 6oow lamp erin hangen en de juiste afzuiging.mss een ventilator op het aanvoerkanaal plaatsen had ik gedacht?
temperatuur vraagje
Collapse
X
-
Re: temperatuur vraagje
600 wat in welke afmeting tent¿ met hoeveel m3 afzuiging¿ Actief inblazen kan helpen, je aanvoerlucht van buiten of een koele ruimte halen, lampen snachts laten branden scheelt ook wat. 600 wat is voor een grondoppevlak van 1,2 m2 met 500M3 afzuiger zou dit normaal te draaien moeten zijn. -
Re: temperatuur vraagje
ik had ook een warmteprobleem, meeste afzuigers die met een tent worden geleverd zijn naar mijn mening te klein, gewoon 500 m3 aanhouden per 600 watt, zit je in de zomer ook goed. koop ook een dimmer, kan je hem lager zetten zo nodig.Comment



Comment