(Nieuw project )

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • boeman
    T.H.C. Master
    MemberLucky Member
    • Feb 2010
    • 518

    #1

    (Nieuw project )

    Korting op 420shop
    ben maar is een wat grootere kast gaan bouwen .
    kune de plantjes wat grooter worden ja.
    foto,s

    volgen (vannacht nog)
  • tumble trimmert
    Banned
    • Mar 2010
    • 3610

    #2
    Re: (Nieuw project )

    laat maar zien die klerekastben de n vergeten

    Comment

    • boeman
      T.H.C. Master
      MemberLucky Member
      • Feb 2010
      • 518

      #3
      Re: (Nieuw project )

      zo eindelijk maar toch wat foto,s

      HPIM3374[1].jpgHPIM3375[1].jpgHPIM3376[1].jpgHPIM3377[1].jpg
      Attached Files

      Comment

      • boeman
        T.H.C. Master
        MemberLucky Member
        • Feb 2010
        • 518

        #4
        Re: (Nieuw project )

        zo wat een reacies

        Comment

        • ceBep
          Retired
          • Jun 2009
          • 4745

          #5
          Re: (Nieuw project )

          Kunnen een paar flinke dames in....
          Succes!

          Comment

          • Gonzo
            Senior Grower
            MemberLucky Member
            • Jun 2010
            • 894

            #6
            Re: (Nieuw project )

            dat is een mooi kasie maar je moet wel effe wat beter je best doen met het inrichten er van
            succes met je kweek en we komen zeker vaker terug
            Mocht ik door de wiet bezwijken, mocht ik door de hasj vergaan,
            laat dan op mijn grafsteen schrijven: "Ik was te stoned om op te staan''

            Comment

            • Polo
              Chronic Stoner
              MemberLucky Member
              • Jan 2011
              • 178

              #7
              Re: (Nieuw project )

              Mooie ruimte heb je, maar worden de wanden niet geïsoleerd of beplakt met radiatorfolie ofzo?
              Succes verder

              Comment

              • THC Dude
                Ultra Grower
                MemberLucky Member
                • Mar 2010
                • 2405

                #8
                Re: (Nieuw project )

                Mooie ruimte, maar blijft je lamp ze hangen of niet?

                En ik zou idd de wanden bekleden met folie of een kwast verf ertegen aan.

                Grtz

                Comment

                • tumble trimmert
                  Banned
                  • Mar 2010
                  • 3610

                  #9
                  Re: (Nieuw project )

                  zou er een voorgroei en droog ruimte van makenen de rest van de ruimte vol knallengeintje

                  Comment

                  • boeman
                    T.H.C. Master
                    MemberLucky Member
                    • Feb 2010
                    • 518

                    #10
                    Re: (Nieuw project )

                    ja zou je eigelijk moeten doen maar ja moet me fiets ook nog kwijd lol
                    ga idd nog wat tijd er in steeken heb vandaag zwart wit follie gehaald en zit nog te wachten op mijn cool tube
                    neem de tijd dan moet het vast goed koome

                    Comment

                    • mr pitbull
                      Retired
                      • Feb 2011
                      • 287

                      #11
                      Re: (Nieuw project )

                      wat voor lamp ga je gebruiken? 250 of 400 watt

                      succes


                      groet

                      Comment

                      • tumble trimmert
                        Banned
                        • Mar 2010
                        • 3610

                        #12
                        Re: (Nieuw project )

                        cooltube in de winter is zonde man

                        Comment

                        Bezig...