1e kweek

Collapse
X
 
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts
  • SuperLemon
    Retired
    • Feb 2011
    • 11

    #1

    1e kweek

    Korting op 420shop
    Ik ben van plan 1 x super lemon haze te kweken, en ik vroeg me af of een growtent met afmetingen 40 x 40 x 120 cm groot genoeg is hiervoor.

    grz
  • Quattro
    Grower
    • Jan 2011
    • 669

    #2
    Re: 1e kweek

    Yep, moet lukken. Ik kweek in 60 x 60 x 140, 5 White Widows. Wel een beetje krap bij mij.

    GrZ Quattro

    Comment

    • SuperLemon
      Retired
      • Feb 2011
      • 11

      #3
      Re: 1e kweek

      In orde. 250 w of toch maar 400? die planten worden hoog eh.

      Comment

      • mr pitbull
        Retired
        • Feb 2011
        • 287

        #4
        Re: 1e kweek

        de reflector kap van een 400 watter is al groter als 40 keer 40 dus dat word lastig denk ik

        groet

        Comment

        • Quattro
          Grower
          • Jan 2011
          • 669

          #5
          Re: 1e kweek

          Inderdaad, gisteren zelf een reflectorkap gekocht. Lang moeten zoeken maar uiteindelijk gevonden, een kap van 50x40CM. Perfect voor een 250Watt kweek. Dit is ook voloende voor 40x40x120. Zorg wel voor een goede afzuiging.

          Grtz Quattro

          Comment

          Bezig...