Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Help kweekkast maken

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Help kweekkast maken

    Korting op 420shop
    Hoi,

    ik wil een kweekkast maken nou eigenlijk kopen. Ik kan totaal niet klussen dus dat is geen optie. Maar ik wou eigenlijk een houtenkastje of metalen kastje gewoon kopen en daar in alles doen. Denk dat dat wel kan gewoon alles met aluminiumfolie isoleren dus dat is geen probleem. Maar ik kan op internet niks vinden Max 50 euro. En ik zie alleen hele dure dingen terwijl ik weet dat het echt wel kan in 50 euro. Gewoon een simpel kastje kan toch niet zo duur zijn. Hoogte denk ik 150 cm breedte 60 cm Max. Zoiets denk ik al denk ik dat 150 cm misschien te hoog is. Ik kweek alleen autoflowers. Maar als iemand me hier mee kan helpen zou top zijn. Groetjes

    #2
    Tentje misschien?

    Comment


    • Mark8865555
      Mark8865555 commented
      Editing a comment
      Hi,

      Nee dat heb ik liever niet.

    #3
    kringloop winkel - --) kast
    growshop : Panda folie.

    Comment


      #4
      Isoleren met aluminiumfolie, je bedoelt een laagje over de isolatie? Er komt wel wat meer bij kijken zoals openingen voorzien
      Tof dat je meehelpt
      ​​​​​​Everything is nothing and nothing is everything.

      Comment


        #5
        Een 2dehands Ikea PAX kast ? Kijk eens bij de micro kweekverslagen ..

        Comment


          #6
          In het introductieforum kun je jezelf voorstellen en bovenaan staat ook een topic waar je kunt vertellen wat je alias betekent.
          Met zoveel nummers ben ik wel benieuwd daarnaar.

          In de regels van het forum staat trouwens wel iets over cijfercombinaties als alias, maar daar zullen de mods wel naar gekeken hebben neem ik aan.


          Zou ook ff de andere topics hier doorkijken. Er zijn ook bouwtopics.
          Daar heb je er nog niet veel van gezien neem ik aan, want met alufolie isoleer je niet, dat is om je eten in te doen en voegt niets toe aan een kweekruimte.
          De enige reden om iets aan de binnenkant te doen zijn lichtlekken dichtmaken en reflectie verbeteren..
          Koop je een kast die wit is aan de binnenkant en goed sluit, ben je daarmee klaar.
          Je zult nog wel wat nette gaten moeten boren en wat schroeven en spijkeren misschien dus daar heb je wel gereedschap voor nodig.
          ~ 2011-12 ~ 2012-13 ~ 2017 ~ 2019 ~ 2020 ~ BuitenQweeksels ~

          Comment

          Bezig...
          X