Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

temperatuur snachts

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    temperatuur snachts

    Korting op 420shop
    wat is de maximum temperatuur die je in je tent mag hebben als de lamp uit is?grtz

    #2
    Re: temperatuur snachts

    rond de 20 a 25 graden

    Comment


      #3
      Re: temperatuur snachts

      heej
      ik wil gaan beginnen met een tent en heb een scilent box op thermo fancontroller in gedachte
      maar ben bang dat als de lampen uit zijn die fancontroller juist in mijn nadeel gaat werken wat betreft de temp.
      is dit te ver gedacht of wat kan ik eraan doen graag tips
      gaat om 600w in secret jardin dr2 120
      hoop op n oplossing
      peace baf

      Comment


        #4
        Re: temperatuur snachts

        ik heb nu een verwarming op elektriciteit opgehangen en deze ingestoken op een stekkerthermostaat echt een handig ding.die meet de temp in de tent en springt op wanneer deze tot 20zakt en stopt weer op 23graden dit was echt de makkelijkste oplossing.en mijn afzuiging draait gewoon op 50procent als de lamp uit is.grtzz

        Comment


          #5
          Re: temperatuur snachts

          wat raad je me nu aan dan?
          overdag die afzuiging op thermostaat en snachts verwarming op thermostaat?
          word dat niet een beetje veel van het goeie? want na mijn wete zijn die aparte regelaars voor de fans evenduur als die fancontroller/thermostaat..
          maar heb er zeker wat aan goeie tip hoeveel watter is je verwarming als k vragen mag ?
          kheb trouwens ook n elektrische bevochtiger met regelaar zou die denk je ook al genoeg zijn om de temp op pijl te houden?

          thnx nog voor je reactie peace

          Comment


            #6
            Re: temperatuur snachts

            nee je afzuiging gewoon op je fancontroller en je verwarming op een stekker thermostaat.ik heb een 2000watt verwarming met 2standen ik zet deze op 1000watt. geeft je bevochtiger warmte af?normaal is dit niet genoeg maar het hangt van verschillende factoren af .waar staat je tent?hoe is de omgevingstemperatuur?morgen post ik je wel een paar pics van mijn opzetje.grtzz

            Comment


              #7
              Last edited by monty; 2 March 2011, 00:01. Reden: gevonden

              Comment


                #8
                Re: temperatuur snachts

                dankjullie jongens
                heb idd ff op conrad gekeken bij stekker thermostaat 45 eus en vind ik ineens een bestseller een kachel met thermostaat twee standen 1000/2000watt voor een tientje
                http://www1.conrad.nl/scripts/wgate/...show_id=561164
                zit thermostaat bij. denken jullie ervan als dit zou werke is het idd een ideaal plaatje
                en mn tent staat gewoon op mn kamer grote ruimte onder het dak denk ma zo in jamaica is t ook warm zat he haha
                peace

                Comment


                  #9
                  Re: temperatuur snachts

                  idd bij conrad besteld en 3dagen later th geleverd.grtzzz

                  Comment


                    #10
                    Re: temperatuur snachts

                    weet je ook de minimum temp.? Wat is voor de plant de "lekkerste" temp. 's nachts?? bvd

                    gr Jerry

                    Comment


                      #11
                      Re: temperatuur snachts

                      Niet onder de 18 gaan beter 20 tot 24 graden.

                      Comment


                        #12
                        Re: temperatuur snachts

                        Zorg in ieder geval voor niet te grote verschillen tussen de lampen aan en lampen uit periodes, 5C is het mooist, maar max 10C.

                        Comment

                        Bezig...
                        X