Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Nieuwe kweekruimte

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Nieuwe kweekruimte

    Korting op 420shop

    #2
    Gorilla. Duurzamer materiaal en een leuk zoekvenster. Al heb ik zelf een homebox waar ik content van ben. Beige lijkt precies minder op een kweektent.

    En de buisventilatie is idd. netjes.

    Comment


      #3
      PK EC TC 125 heb ik zelf ook voor een 120x60x178. Bevalt prima, maakt weinig lawaai.
      Mooi ook dat die dimbaar is, heb 'm de eerste 8 weken onder de 15W gedraaid. erg tevreden mee.
      Howto foto's in je berichten plaatsen | Belangrijk: Topic Titels
      Veel gestelde vragen over het forum | Hoe Quoten / Citeren

      Comment


      • Woodiewood
        Woodiewood commented
        Editing a comment
        Bedankt! Lijkt mij dat ik hem nooit boven 50% van de maximale capaciteit ga gebruiken.
        Als berekening: 0,6m x 1,2m x 1,8m x 60 x 4 = 311m3/h en dat is dus 4x alle lucht verversen in de tent, per uur.

      #4
      Heb zelf ook(pas) een mars hydro tent, 120x120x200 en ben zeer tevreden over de kwaliteit, w.b. de sonnoconnect luchtslang, weet niet of je die al hebt, kan je beter gaan voor de sonodec luchtslang, deze dempt het geluid nog beter/meer (tot 3x meer)

      Succes

      P.S.

      Heb 'm zelf ook, maar moet de slang nog testen.

      Comment


      • Woodiewood
        Woodiewood commented
        Editing a comment
        Bedankt voor de tip! De sonodec was ik nog niet eerder tegengekomen.
        Het voordeel van de Gorilla tent tov de Mars tent is de grotere opening van 250mm VS 160mm in de Mars Hydro tent.
        Moest ik namelijk de PK Ec TC 125 nemen dacht ik er een verloopstuk van 125mm - > 200mm op te zetten en zo het geluid nog meer te reduceren indien nodig..

      #5
      Heb toch de Mars Hydro tent besteld, alsook de Prima Klima 125 EC TC icm PK 1604 filter, dit zal aangesloten worden via een sonodec 125mm.
      Ik verwacht de ventilator niet boven de 50-60% te moeten laten draaien, tenzij in de zomer als het echt heel warm wordt, dus qua geluid lijkt mij alles wel in orde.
      Moest het toch nog iets teveel lawaai maken dan koop ik of een demper of een sonodec slang van 150mm of 200mm zodat de luchtsnelheid vermindert en dus ook het geluid van de luchtverplaatsing.
      (200mm is toch mogelijk in de mars hydro tent maar dan wel via het bovenste gat van de tent wat zorgt voor een bocht in de slang en dus mogelijk drukverlies en meer geluid).

      De mesh roosters ga ik openzetten en lichtdicht proberen maken dmv koolstoffilter doeken, eens zien of dit werkt anders op zoek naar een andere oplossing

      Verder heb ik ook een MABO brandblusser besteld + Blumat tensiometers.

      Zal zodra ik alles ontvangen heb en klaar gemaakt een kweekverslag starten, kan waarschijnlijk wel wat tips en tricks gebruiken gedurende de kweek.

      Comment


      • Old dawg
        Old dawg commented
        Editing a comment
        Heb je de tent al besteld/betaald, zo niet kijk ff bij ali, is die in de aanbieding voor €86,51 gratis verzending binnen 1-10 dagen bij je thuis.

      • Woodiewood
        Woodiewood commented
        Editing a comment
        Old dawg heb de tent gisteren idd besteld, was deze ook op Ali tegengekomen maar toch gekozen om rechtstreeks bij Mars Hydro te bestellen

      • Nederhigh
        Nederhigh commented
        Editing a comment
        Heje, gemiste kans. Mars hydro adverteert gewoon op ali. Eigenlijk bestel je via ali dus ook gewoon rechtsreeks bij mars.
    Bezig...
    X