Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

lucht aan/afzuiging.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    lucht aan/afzuiging.

    Korting op 420shop
    Toch besloten om een tent te nemen,Kies waarschijnlijk voor de XXL maar met 1x600 Watt omdat ik toch maar 5 plantjes wil nemen ( gedoogbeleid )
    Kies voor deze maat zodat ik een swenkventilator erbij kan plaatsen en gewoon iets meer ruimte heb.
    Nu mijn vraag.

    Ga deze tent op zolder plaatsen maar kan niet van buiten aanzuigen of na buiten toe lucht afvoeren.

    Kan ik me tent op zolder kamer plaatsen ( +- 5m x 3m schuin dak ) en ook in deze ruimte me lucht uitlaten?
    Me verse lucht wil ik proberen van de overloop te halen...

    Gaat dit werken????

    #2
    Re: lucht aan/afzuiging.

    De meeste zoldervertrekken hebben 1 of meer ventilatiepannen met daaronder een luchtroostertje. Mocht dat niet het geval zijn, vervang dan een gewone dakpan door een ventilatiepan. Gat in dakbeschot onder de pan, roostertje monteren en er komt verse lucht naar binnen. Kun je ook bewerkstelligen met een (Ubbinck-dakdoorvoer). Alleen die zijn vrij duur. Ik hoop dat je geen hoogtevrees hebt.

    Comment


      #3
      Re: lucht aan/afzuiging.

      als je zolder echt potdicht zit,zal zelfs die 600 watt de boel gaan opwarmen.ook krijgen je plantjes dan niet genoeg frisse lucht,om gezond te groeien en bloeien.op je dak moeten pijpen staan voor de ontluchting van je wc,afblaas van je cv,en je mechanische ventilatie.kweeken is investeren,dus zet er gewoon een pijp bij koop de pijp niet bij een bouwmarkt maar op marktplaats,scheeld je weer wat centen.aangepaste dakkapel zou nog mooier zijnsixie 023.jpgen met 5 planten,en flinke voorgroeiperiode krijg je een xxl ook wel vol met 5 plantenmoet je er wel 2 keer 600 watt inhangen.

      Comment


        #4
        Re: lucht aan/afzuiging.

        Daar moet ik dan ff wat op verzinnen....
        Wil wel 2x600 watt maar hoe zit het dan met de sterk stijgende energie rekening?

        Comment


          #5
          Re: lucht aan/afzuiging.

          Heel eenvoudig, die moet je gewoon betalen. Was die gedachte echt niet bij je opgekomen?

          Comment


            #6
            Re: lucht aan/afzuiging.

            Lekker bijdehand...bedoel valt een sterk stijgend verbruik niet op?

            Comment


              #7
              Re: lucht aan/afzuiging.

              Zeg dan gelijk wat je bedoelt. Daarmee voorkom je bijdehante opmerkingen. Als je overigens de moeite neemt om een en ander op dit forum na te lezen hoef je dit soort vragen niet te stellen.

              Comment


                #8
                Re: lucht aan/afzuiging.

                simpel oplossing 1 1 600 watt moet voldoende voor je zijn gat van honderd door dakbeschot en een onluchtingspan halen dat is je uitlaat inlaat moet voldoende zijn van de overloop wel zorgen dat er ergen anders nog een deurtje open staat succes

                Comment

                Bezig...
                X