Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

Silverbox Mylar compleet

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    Silverbox Mylar compleet

    Korting op 420shop
    Hallo allemaal,


    Ik ben net hier nieuw, en ik heb een paar vragen over onderdelen wat ik heb nodig om erbij te kopen.

    1x Silverbox Mylar tent 100 x 100 x 180 cm
    1x 600 E.T.I kit + G.E. Bulp + spiegelkap
    1x Aansluitsnoer 2 meter
    5x Aansluitkabel 3 x 1,5mm2
    1x Buisafzuiger 125mm 300m3
    1x Phat Filter 300m3 flens 125mm
    1x Doos 5 meter Sonoconnect 127mm
    1x Set easy rollers
    3x Slangeklem 60-135mm
    1x Themo/hygro Mini/Maxi meter
    1x Tent ventilator met clip
    1x Klimaat regelaar Fan-control+ thermostaat

    http://www.eugrowshop.eu/nl/complete...180cm/#reviews

    Ik weet niet of dat die zijn wel voldoende spullen om ermee te beginnen, en ik zou maar 5 a 6 potten zetten.

    en welke merk voeding/aarde kan ik beter kopen? Verder wil ik graag begin met bubblegum kweken, of is dat te vroeg voor een beginner?

    Alvast bedankt,

    Groetjess

    #2
    Re: Silverbox Mylar compleet

    Hey hallo.

    Nette set-up! kmis alleen een PH en EC meter...

    qau voeding zou ik zeggen A&B van Atami en de supplementen van Aptus, heb ik zelf zeer goede ervaringen mee! Qau medium zou ik voor een licht voor bemestte aarde kiezen waarbij mijn voorkeur weer uitgaat naar Gold Label, een zeer luchtige aarde en erg prettig in gebruik.

    Succes voor de rest, en komt er nog een verslag als je gaat draaien ??

    GreetZ
    sigpic

    Comment


      #3
      Re: Silverbox Mylar compleet

      qua voeding vind ik persoonlijk niks gemakkelijker als Hy-Pro voeding
      deze kan zowel tijdens de groei als tijdens de bloei gebruikt worden zodat je geen aparte groei en bloei voeding hoeft aan te schaffen als beginner.
      verder zou ik lightmix van Plagron of goldlabel gebruiken.
      beide zijn licht bemest.

      zaden zou ik eerder iets nemen als NLX of skunk soortje om mee te beginnen.
      beide zijn gemakkelijke soortjes waar niet echt veel mee mis kan gaan.

      grtz angel777
      HOE MOET IK ONTKIEMEN
      JA IK KEN DE REGELS NU ONDERHAND WEL

      Comment


        #4
        Re: Silverbox Mylar compleet

        5 planten worden gedoogt,dus nooit meer zetten als je maar een lamp heb.zo groot mogelijke potten neemen.zo zelf voor 4 keer 45 liter kuipen gaan.gebruik zelf biovoeding van biobizz.super makkelijk in gebruik omdat je niet hoeft aftezuuren.dus dan heb je ook geen ph en ec meeter nodig.als je ook aan biobizz aarde kan komen gewoon doenander lightmix is ook goed.koop je wel een ph en ec meeter ,dan zou ik ook voor hypro pro gaan.koop ook wat extra vijverzeil om !00% zeker je tent waterdicht te maken.dan kan je ook de eerste weeken een laag water in je tent laten staan.de potten of kuipen dan wel op een verhoging laten staan natuurlijk.heb zelf veel pp en bubbelgum gehad en de bubbelgum is bijna niet te overvoeden,dus makkelijk voor een beginner.omdat je tentje niet zo hoog is moet je ze wel toppen in de groei.succes ermee.

        Comment


          #5
          Re: Silverbox Mylar compleet

          Allemaal bedankt voor tipjes!

          Ik ga nu die spullen bestellen, en als ik ga begin met kweken dan kom ik wel weer hier terug met verslag en foto!


          Groetjess

          Comment


            #6
            Re: Silverbox Mylar compleet

            Ik heb nog een vraag,

            Heb ik echt een box afzuigers nodig?

            Ik heb een logeerkamer die heeft er wel ramen maar er kan niks open, alleen deur ( aan de balkon )

            Kan nog geen foto maken want tent is er nog niet..

            Groetjess

            Comment


              #7
              Re: Silverbox Mylar compleet

              een box afzuiger doet hetzelfde werk als een buisafzuiger alleen stiller.ik zou voor een 500 cub softbox gaan.je warme lucht moet toch echt op de ene of andere manier naar buiten toe geblazen worden.anders word de kamer te warm waar de tent instaat,en ook is er dan geen aanvoer van frisselucht.

              Comment

              Bezig...
              X