Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

300 watt Led

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    #16
    Ik hoop het voor hem, maar hij zei al dat hij all-in zat. Ik heb Odin al gevraagd oogje in het zeil te houden voor hem

    Comment


      #17
      Hahaha, hallo, bedankt voor je deelname. Ik werk, ik had niet veel tijd om me aan het forum te wijden ... Ik bezit nog steeds de Niello-lamp, ik ontdekte dat ze 126 watt zijn, niet 300. Ik informeerde en leerde over Migro. Ik denk erover om een ​​Aray 3 Migro te kopen. Nu zal ik de bloei afmaken met deze Niello lamp. Ik heb nog een vraag waarom gebeurt dit met het blad? Het blad wordt paars. Maria foglia viola.jpg

      Comment


        #18
        kan iemand me vertellen hoeveel ik zou moeten betalen per maand aan een setup van 400w? ongeveer zo...
        ben van zin van SOG max 1 maand groei op 250w hps 16u per dag.
        en dan 2 maand op 12/12 400/440w met hps
        im completely new in all of this so any help is welcome

        Comment


        • QnQ
          QnQ commented
          Editing a comment
          Dat heeft Nederhigh hierboven in bericht #3 al beantwoord.
          Klik op de link die hij geeft dan zie je de calculator.

        • Nederhigh
          Nederhigh commented
          Editing a comment
          QnQ De kostencalculator is helaas verdwenen... Ik weet het ook nie.

        #19
        Ik gok op 30-40 euro per maand , vroeger moest ik 50-60 euro betalen thuis voor 600 w es te gebruiken . 30 bij 250 w , 40 bij 400 watt per maand, mss ongeveer. Werkt de calculator al terug hier?
        Ganja always does the trick.

        Comment


        • Italbri
          Italbri commented
          Editing a comment
          Zou het niet meer zijn nu? Alles gaat omhoog door inflatie toch?

        • Wesley pipes
          Wesley pipes commented
          Editing a comment
          Kan eigenlijk wel zo zijn , ja . Was het bij 400w al 60 euro dan . Ja samen met maat elk 30 euro meer per maand en dat kwam goed uit. Lamp 300, fans en filter e.d. samen 400w, 60 euro. Ik dacht aan 12 jaar geleden fzo, kan niet meer kloppen inderdaad.
      Bezig...
      X