Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

newbie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    newbie

    Korting op 420shop
    Ik heb een redelijk grote kelder (5x5) en heb inmiddels 3 pagina's aantekeningen gemaakt, maar ben er nog steeds niet uit hoe groot de afzuiging moet worden. Wel dat het heel belangrijk is om dat goed te doen en de luchttoevoer 3x zo veel groot moet zijn... Momenteel zit er helemaal geen aan en afvoer, het is potdicht daar, dus ik moet iets gaan maken.
    Maar wat als de afzuiging er ineens mee kapt... dan ruikt de hele buurt naar aromatische kruiden Daar zal toch vast wel iemand wat op bedacht hebben?

    En als ik het zo lees dan klinken kleikorrels naar mijn idee het beste. Je kan nooit te veel of te weinig water geven op die manier en ik heb nog niet zulke groene vingers. Maar als dat zo perfect zou zijn, waarom kweken de meesten dan gewoon op aarde?

    En ik heb ook nog geen idee wat voor soort. Ik zie hier eigenlijk nergens wat over. Het lijkt of iedereen gewoon z'n favoriet doet en daar de situatie op af gaat stemmen. Maar het ene zal het toch veel beter doen in een kelder dan het andere? En als dat niet uitmaakt zou ik gewoon gaan voor de meeste opbrengst. Ik rook eigenlijk alles wel Maar ook daar zie ik eigenlijk niet zoveel over...

    Iemand tips?

    Thx van een Groentje

    #2
    Re: newbie

    ik zou als je afzuiging ermee kapt um luchtdicht gaan maken of in iedergeval een hoop

    waarom de meeste mensen met aarde kweken.

    het is makkelijker , het is de orginele manier

    als je wilt weten wat voor soort je wil dan moet jen ff op de shop van alien kijken en dan naar de zaadbank

    en dan moet jij kijken welke soort jij leuk vind en wat de moeilijkheid graad is

    maar als jij puur voor de winst wilt gaan met de meeste opbrengst dan zou ik voor deze gaan

    Sweet Seeds Female Black Jack 3 seeds 19,50
    THC: 15-20%
    Yield: 500-600 gr/m2 indoor. 500-700 gr/plant

    Comment


      #3
      Re: newbie

      Welkom op het forum!

      Zou je jezelf ff willen voorstellen in de member introduction sectie?

      Ga je de hele ruimte gebruiken of ben je van plan een kast ofzo in de kelder te zetten?

      Als je deftig materiaal koopt gaat dat niet plotseling uitvallen hoor.

      En waarom mensen op aarde kweken?
      Omdat het best makkelijk is, als je een goed grondje hebt kan je plant daar heel haar cyclus in blijven. Dus op af en toe water geven na moet je niet echt veel doen, maar je hebt natuurlijk ook planten die veel voeding gebruiken.

      En welke soort je gaat kweken dat moet je idd zelf kiezen.
      Meer Indica = Kortere bloeitijd,blijven lager. Meer Sativa = langere bloeitijd, worden hoger.

      Je moet niet kijken naar de Opbrengst/Yield:, dat is wanneer de omstandigheden perfect zijn.

      Ook plakken ze er soms gewoon een nummer op,

      Peace

      Comment


        #4
        Re: newbie

        Ik zat te denken in de richting van een stroomstoring. Het zal niet de eerste keer zijn dat dat gebeurd... Bestaan er dingen als terugslagklepjes. Die dus de lucht 1 kant op laten gaan?

        Ik weet nog niet hoe veel ik er in zet. Eerst maar eens even met 1 m2 beginnen en kijken wat het doet... Maar het gaat nog al een klus worden om er lucht bij te laten komen, dus ik doe het liever gelijk goed zodat ik later niet nog eens hoef te gaan breken... Maar ik wil het dus wel op zeker doen zodat als er een keer stroomstoring is, mijn christelijke buren niet gelijk in de telefoon klimmen.

        En als het goed gaat, langzaam een beetje meer neer zetten

        Comment


          #5
          Re: newbie

          Wow, Black Jack is inderdaad indrukwekkend. Maar hoe hoog wordt hij binnen (buiten 3 mtr)? En smaakt een beetje als Haze wat erg lekker is...

          Jorge's Diamonds zag er ook wel leuk uit... onderhoudsvrij en resistent tegen spint e.d. Maar ja, 200-500gr m2 tegenover 500-700 gr per m2, of per plant? Er staat plant, maar dat lijkt me wat veel?

          Ik zag ergens ook dat je meerdere soorten in een ruimte kan kweken. Maar heeft niet elke plant zijn voorkeur wat betreft lv e.d.?

          Comment


            #6
            Re: newbie

            De LV is bij de meeste Cannabis-planten gewoon hetzelfde.

            Enneh:
            "Je moet niet kijken naar de Opbrengst/Yield:, dat is wanneer de omstandigheden perfect zijn.

            Ook plakken ze er soms gewoon een nummer op, "

            Zei Smokey, ze zeggen per plant maar die aantallen red je niet.
            [B][URL="https://420shop.nl"][COLOR=#008000][B]420Shop.NL: uw head- & seedshop!

            Comment


              #7
              Re: newbie

              Is dat nou juist niet de lol... zorgen dat je het perfect krijgt?

              Maar iemand tips over waar ik misschien berekeningen kan vinden over hoeveel afzuiging ik moet hebben? En of er dingen bestaan als terugslagklepjes om te voorkomen dat er lucht terug gaat door je aanvoer van lucht?

              Comment


                #8
                Re: newbie

                Oorspronkelijk geplaatst door nedergrietje
                Is dat nou juist niet de lol... zorgen dat je het perfect krijgt?

                Maar iemand tips over waar ik misschien berekeningen kan vinden over hoeveel afzuiging ik moet hebben? En of er dingen bestaan als terugslagklepjes om te voorkomen dat er lucht terug gaat door je aanvoer van lucht?



                terugslagklepjes die bestaan wel ja maar ik een kelder kweken lijkt mij dat de luchtvochtigheid niet goed is of juist teveel dat alles op het laatste moment begint te schimmelen
                Schutto In tha house

                Comment


                  #9
                  Re: newbie

                  ik geef je 1 kleine tipje

                  maak je zelf het niet te moeilijk investeer er dan wat geld er in

                  koop een tent
                  lamp +vsa
                  en dan de andere benodigdheden

                  Comment


                    #10
                    Re: newbie

                    Vandaag naar de growshop geweest en die zetten alles voor me op papier. Morgen even langs om het op te halen... ik ben benieuwd. Hij adviseerde overigens ook om het echt op aarde te doen, dus aarde wordt het dan maar... Gelijk maar een boekje meegenomen: Gewoon op grond van Gregory Irving

                    En schimmel.. dat hoop ik niet. Maar naar wat ik ervan begrijp moet je dus meer ventileren als je lv te hoog wordt. Ahh het komt allemaal wel. Eerst maar eens kijken naar het kostenplaatje morgen. En naar wat hij denkt dat ik nodig heb aan ventilatie en dan eerst maar eens ventilatiegaten maken...

                    Comment


                      #11
                      Re: newbie

                      Btw, heeft iemand wel eens zijn afzuiging via het riool laten gaan? Of gehoord of dat goed gaat of niet? Natuurlijk wil ik er wel een filter tussen zetten, maar de lucht daarna afvoeren via het riool.... Anyone?

                      Comment


                        #12
                        Re: newbie

                        binnenkort zijn de ratten stoned in je buurt

                        Comment


                          #13
                          Re: newbie

                          Oorspronkelijk geplaatst door gooner2007
                          binnenkort zijn de ratten stoned in je buurt


                          ashahahha goeie
                          Schutto In tha house

                          Comment

                          Bezig...
                          X