Forum Top Ad MOBILE Smallest

Collapse

Mededeling

Collapse
No announcement yet.

2 fancontrollers gekocht.duurste doet raar?buisventilator,afzuiging moet op apart circuit.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Geef Weer
Clear All
new posts

    2 fancontrollers gekocht.duurste doet raar?buisventilator,afzuiging moet op apart circuit.

    Korting op 420shop
    wou hier gewoon even raad vragen.kocht me een diamond fancontrol,heb pas men kweektent.kocht ook een davinDV-11T fancontrol.begon dus met afzuiging aan te sluiten,nu stond er in de handleiding van afzuiging wel iets vermeld over een schone groep,ik maar zoekendacht draden verkeerd aangesloten???en als je zekering springt weet je dat kleur v/d draden verkeerd is,na een beetje zoeken sprong de zekering niet.waren de kleuren waarschijnlijk goed wist niet dat buisventilator plots wel werkte,daar ik men hand op de ventilator legde voelde ik hem lichtjes werken.ik dacht plots aan schone groep en stak men verlengsnoer in een ander stopcontact om te zien of dit beter ging.En inderdaad de buisventilator werkte goed.ZIJN HIER EIGENLIJK 2 topics.nu die goedkoopste fancontrol is eigenlijk handiger,stekker kan buiten de tent.tesste deze een diamond van nog geen 40euro.had ook die DAVIN gekocht maar die spiraal daar zit stroom op heb het zelf getest op die andere komt geen stroom,staat resetknop op al es geprobeert maar geeft stroom en werkt nogtans ???koop ek iets duurder om dat ek het goedkoopste niet vertrouwde.WAS nu het beste voorlopig?degene die werkt.?groeten aan iedereen.

    #2
    Re: 2 fancontrollers gekocht.duurste doet raar?buisventilator,afzuiging moet op apart circ

    Probleem is opgelost aansluiting van buisafzuiger was al vanaf het begin niet goed aangesloten hoe ik hem kreeg. in forum bij s-vent aansluiten zag ik het juiste.Heden ten dagen krijg ik de tent nog niet op temperatuur te koud zelfs zonder ventilatie.stoofje branden met deze dagen

    Comment

    Bezig...
    X